Aan iedereen!

Vragen i.v.m. woonruimte en onroerend goed in Israel, op zoek naar een appartement, hypotheek etc.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Aan iedereen!

Postby suzannety » Thu Jan 06, 2011 11:50 am

Geachte mensen,

Graag vraag ik iedereen het volgende:
Op het moment verblijf ik in Tel Aviv en graag wil ik hier een tijdje blijven wonen. Als ik niet deze maand een eigen plekje vind moet ik terug naar het koude kikkerland. Dus Ik ben op zoek naar een simpele kamer of studio maximaal 30 minuten lopen van het centrum, en rond de 1200 shekel.
Vraag, vraag, vraag alstublieft aan alle mensen in uw omgeving.
Of misschien weet u zelf wel iets??

Ik kijk uit naar berichten!

Suzanne Mateboer
suzannemateboer@gmail.com
suzannety
Newby

Re: Aan iedereen!

Postby Noortja » Thu Jan 06, 2011 11:54 am

viewtopic.php?f=2&t=3373&start=0
Heb je hier iets aan? Geeft je misschien net even de ruimte om zelf iets te vinden?
Noortja
Veteran
Veteran

Postby buba » Fri Jan 07, 2011 1:34 pm

1200 nis.....dat wordt weer naar Nederland...
buba
Veteran
Veteran

Postby Dorith » Fri Jan 07, 2011 7:24 pm

Ik wilde Suzanne niet deprimeren, maar nu Buba al heeft gereageerd, durf ik het toch....

Onze dochter en een vriendin wonen in noord Tel Aviv ~ twee slaapkamers, een huiskamer, de woning was ongemeubileerd afgezien van een klerenkast in de ene kamer (geen ijskast, geen fornuis, niets niets), 3 hoog.

Huur: 5000 shekel per maand (afgezien van gemeentebelasting en de andere onkosten). Ze willen er weg en denken aan zuid Tel Aviv, waar de huur voor zo iets "slechts" 4000 shekel zou zijn.....
Dorith
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Sat Jan 08, 2011 2:43 pm

Dorith wrote:Ik wilde Suzanne niet deprimeren, maar nu Buba al heeft gereageerd, durf ik het toch....

Onze dochter en een vriendin wonen in noord Tel Aviv ~ twee slaapkamers, een huiskamer, de woning was ongemeubileerd afgezien van een klerenkast in de ene kamer (geen ijskast, geen fornuis, niets niets), 3 hoog.

Huur: 5000 shekel per maand (afgezien van gemeentebelasting en de andere onkosten). Ze willen er weg en denken aan zuid Tel Aviv, waar de huur voor zo iets "slechts" 4000 shekel zou zijn.....

Ik blijf me inderdaad altijd weer verbazen over de inzichten die mensen hebben om in " Tel Aviv " te wonen met de daaraan verbonden kosten...en dan heb ik het nog maar niet over de zinnen " hoeft niet groot te zijn of met meubels " en " graag op loopafstand van het strand / centrum ".... :mrgreen:
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Postby Frederike » Sun Jan 09, 2011 4:19 pm

Misschien proberen om iets in de omliggende steden te vinden?
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sun Jan 09, 2011 5:51 pm

Geen idee of het wat is of niet, maar als je op www.yad2.co.il een huurkamer van 1-1.5 kamer zoekt tot 1200 nis krijg je best een paar resultaten.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Mon Jan 10, 2011 4:25 pm

Een nieuwe site (oorspronkelijk idee van de 'joint') geeft de optie voor jongere mensen die een goedkope manier van wonen zoeken in verband te komen met ouderen die hulp in huis nodig hebben en de plaats hebben voor iemand om bij hun in te wonen op kamers.

Sommigen vragen de prijs van 600 nis voor een kamer in (noord) Tel Aviv, anderen vragen slechts het mee betalen van verschillende onkosten.
Er staat natuurlijk tegen over dat je af en toe het oudje met het een en ander helpt, maar het gaat voor zover ik kan beoordeelen niet over full time hulp in huis. Meer dat het oudje niet alleen is en hulp heeft als het nodig is.

De site: http://www.shutafut.org/
E.T.
Veteran
Veteran

Return to Woonruimte / OG