Appartement huren en verhuren voor een maand

Vragen over reizen en bezoeken van locaties in Israel

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Appartement huren en verhuren voor een maand

Postby Di » Wed Nov 29, 2006 12:23 am

Hey,

Ik kom hier waarschijnlijk wel heel vroeg mee maar beter te vroeg dan te laat denk ik maar. :)

Ik ben dit jaar een maand op vakantie geweest in Israel en dat was uiteraard zoals altijd super. Deze keer zoals al de andere keren, logeerde ik bij mn vrienden in Ramat Gan. Nu volgend jaar plan ik een vakantie van 6 weken en ik wil hen echt zo lang niet tot last zijn.

Onlangs las ik op het forum dat iemand zijn/haar appartement voor een maand te huur aanbood omdat ze zelf op vakantie gingen. Ik dacht zo dat dit misschien een super oplossing bood voor volgend jaar. Ik bied trouwens bij deze mijn appartement ook te huur/ruil aan voor eventuele vakantie gangers.

De details volgen hier: Ik zoek een appartement in Tel Aviv of in de buurt van Tel Aviv (Ramat Gan of Qiryat Ono...). 2 slaapkamers is een absolute verreiste omdat mn broer ook mee op vakantie komt.

Mijn appartement bevindt zich in Grimbergen (rand van Brussel), ideaal voor een gezin of koppel dat graag wat langere tijd in België zou doorbrengen en overal dicht tegen wil zitten. Met de bus ben je op 15 minuten in Brussel, van waaruit je per trein heel België kan bezoeken. Mn appartment is heel rustig gelegen, doodlopende straat, met 2 slaapkamers en een ruime living en grote keuken en een badkamer met bad en douche.

Zoals ik al zei, misschien wat voorbarig want ik spreek hier over September volgend jaar (laatste week van augustus, september en eerste week van oktober zal ik in Israel zijn) Ik zal al heel blij zijn als ik een appartement vindt voor 3 of 4 weken. Mijn appartement zal beschikbaar zijn gedurende de volledige 6 weken dus zeer felxibel als je naar België wil reizen.

Indien er al geinteresseerden zijn kan je me steeds een PM sturen.

Di
Di
Veteran
Veteran

Return to Reizen en bezoek in Israel