Waar kan men naakt zwemmen in Israel?

Vragen over reizen en bezoeken van locaties in Israel

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Waar kan men naakt zwemmen in Israel?

Postby Hart voor Israel » Fri Nov 14, 2008 3:20 pm

Ik vraag me af: Kent men in Israel locaties aan de kust of aan de oevers van een meertje of een riviertje waar het is toegestaan gewoon in je nakie te kunnen zwemmen?
Hart voor Israel
Active Member

Postby Kiskillilla » Sat Nov 15, 2008 1:57 pm

The Israeli Naturist Society is een organisatie die geregeld met een groep een naaktstrand opzoekt. Je kunt naar hun site, maar deze ziet eruit alsof ie jaren niet upgedate is: http://www.hameyyasdim.co.il/INS-CHEN.htm

Ik weet dat één van de stranden die ze gebruiken vlakbij moshav Beit Yannay, ten noorden van Tel Aviv is. Misschien dat iemand van dit forum in de buurt woont en je meer kan vertellen over de precieze locatie hiervan.
Link Guide for Newcomers
Click
Get around in Israel
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Sat Nov 15, 2008 3:03 pm

Tis eigenlijk erg gemakkelijk in deze digitale tijd..je zoekt bij Google op " nudisten Israel " en dit komt er dan eruit rollen... :roll:

http://www.google.com/search?q=nudists+ ... 1I7GGLL_en
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Postby elia » Sat Nov 15, 2008 9:09 pm

heul gemakkelijk: op een rustige dag ( in deze tijd alle dagen behalve vrijdag en zaterdag) loop jenaar het strand, trek je je kleren uit ( ja ook je slip) ga je te water, zwem je, loop je er weer uit, droog je je af en trek je je kleren weer aan! tadaaaaa: naakt gezwommen

Kan gewoon zie het sochtends vroeg tijdens mijn strandwandeling regelmatig gebeuren: niemand lijkt zich er aan te storen. Het zijn trouwens meestal mannen gek genoeg die naakt zwemmen....
elia
Veteran
Veteran

Return to Reizen en bezoek in Israel