Is er iemand die in Januari/Februari vanuit Nederland

Plaats hier informatie over andere Nederlandse Events die in Israel plaats vinden.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Is er iemand die in Januari/Februari vanuit Nederland

Postby dmoelker » Wed Dec 13, 2006 1:42 pm

BS"D

Ik ben op zoek naar iemand die eind Januari of begin Februari vanuit Nederland naar Israel reist. Het probleem is als volgt..

Ik heb 2 baby's en door een nieuwe interationale wet is het verboden om met 2 bb's tegelijk te reizen. Mits ze onder de 2 jaar zijn.
Ik zoek dus iemand die bereid is met mij en 1 van de bb's te reizen, het gaat alleen om een formaliteit van de ticket etc.
Ik heb een open ticket geboekt dus ik kan kiezen waneer ik terug vlieg.

Dus samengevat heel dringend gezocht:
Iemand die eind Januari of begin Februari met mij en mn kids mee wil reizen.

Greetz
Daniella Moelker
+972-(0)54-8110507
of vanaf zondag: 0031-622512682 (mijn moeders mobiel naam: Jenny)
dmoelker
Active Member

Postby Fugel » Wed Dec 13, 2006 7:19 pm

Ik vlieg op 3 Februari van Nederland naar Israel. het is voor mijn werk dus ik heb het ticket niet zelf geboekt en weet niet of er nog wat aan te veranderen is. Maar ik wil best een helpende hand lenen.
Ik vlieg via Zurich geloof ik, met Swiss en ElAl.
Je kan me een persoonlijk bericht sturen als je wil
Groetjes
Fugel
Fugel
Veteran
Veteran

Re: Is er iemand die in Januari/Februari vanuit Nederland

Postby Guest » Wed Dec 13, 2006 11:35 pm

dmoelker wrote:BS"D

Ik heb 2 baby's en door een nieuwe interationale wet is het verboden om met 2 bb's tegelijk te reizen. Mits ze onder de 2 jaar zijn.

Wat een waanzinnige wet. Ben je als tweeling geboren dan kun je als een van de twee niet met moe mee op reis?
Hoe luid die wet precies? Welke nul heeft die wet verzonnen en waar dienen stewardessen voor op een vlucht wanneer ze baby's niet mogen of kunnen verzorgen?

Jim Hasenaar
Guest

Postby shavit-e » Thu Dec 14, 2006 12:22 pm

Die wet is er al jaren, maar je zoekt gewoon iemand op het vliegveld die samen met jou in wil checken.
Meestal begrijpen de grond stewardessen wel dat die persoon niet bij jou hoort.
Ik kreeg de laatste keer 3 stoelen voor mij en 1 baby en de yesiva jongen die ik had gevonden kreeg ook 3 stoelen voor hem en mijn baby.
We zaten achter elkaar, maar gelijk na het opstijgen kwam de andere baby ook bij mij zitten.
Zorg wel dat je op tijd op het vliegveld bent om iemand te "vangen".
Deze yesiva jongen had eigenlijk ook teveel bagage bij, maar omdat we met z'n "allen" vlogen moest hij niet bij betalen.....
shavit-e
Veteran
Veteran

Postby Edale » Thu Dec 14, 2006 1:10 pm

Ik had je graag geholpen, waren het niet dat ik 3-1 naar Israel toevlieg dat is iets eerder dan je zou willen, is mijn aliyah vlucht :wink:
Edale
Veteran
Veteran

hm....

Postby dmoelker » Thu Dec 14, 2006 10:01 pm

BS"D

Klinkt risicovol zo stam nr t vliegveld te gaan, want wat gebeurd er als ik niemand vind ?

gr.
dmoelker
Active Member

Return to Overige Nederlandse Events