Kerst

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Kerst

Postby Frederike » Sun Aug 27, 2006 1:24 pm

Wij willen met december en nieuwjaar naar Nederland, is er iemand die tips heeft voor het goedkoopste vliegticket?
En aangezien veel andere mensen dit van plan zijn is het misschien een idee om als groep, groepskorting proberen te krijgen?
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Goedkope tickets

Postby Nicole » Tue Aug 29, 2006 12:35 pm

We zijn net een paar weken terug uit Frankrijk, dwz alle nieuwe regels voor de handbagage, chaos bij het inchecken en ellelange wachttijden, eenmaal terug wilde ik voorlopig niet meer vliegen maar...
kerst en het nieuwe jaar in Nederland klinkt heel gezellig!

Mochten we eventueel via een groepticket kunnen vliegen dan geef ik me hierbij op. Twee volwassenen en ons zoontje van 18 maanden.

Nicole
Nicole
Newby

Postby Frederike » Tue Sep 19, 2006 4:18 pm

Hoi, Ik heb nou verschillende reisburo`s prijsopgave`s gevraagd, ben benieuwd..................
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Postby Saskia » Tue Sep 19, 2006 4:41 pm

Frederike wrote:Hoi, Ik heb nou verschillende reisburo`s prijsopgave`s gevraagd, ben benieuwd..................

Ik wil midden oktober naar Israël komen en betaal plus minus 400€ voor een retourtje. Weet niet hoeveel NIS dat is.
Ik ga in een relatief duur weekje, omdat het dan herfstvakantie is in NL. Rond de tijd van kerst gaan de prijzen natuurlijk ook omhoog...
Maar is 400€ duur of nu net weer goedkoop?
Saskia
Veteran
Veteran

Postby Kachol Lavan » Tue Sep 19, 2006 7:21 pm

saskia wrote:
Frederike wrote:Hoi, Ik heb nou verschillende reisburo`s prijsopgave`s gevraagd, ben benieuwd..................

Ik wil midden oktober naar Israël komen en betaal plus minus 400€ voor een retourtje. Weet niet hoeveel NIS dat is.
Ik ga in een relatief duur weekje, omdat het dan herfstvakantie is in NL. Rond de tijd van kerst gaan de prijzen natuurlijk ook omhoog...

Vrij prijzig als je het mij vraagt, maar dat ligt natuurlijk voornamelijk aan de tijd van het jaar. Ik zal mijn ouders een vragen hoeveel zij betalen. Zij komen ook midden Oktober.
"Don't take your organs to heaven. Heaven knows, we need them here."
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Postby Saskia » Tue Sep 19, 2006 7:58 pm

Kachol Lavan wrote:
saskia wrote:

Vrij prijzig als je het mij vraagt, maar dat ligt natuurlijk voornamelijk aan de tijd van het jaar. Ik zal mijn ouders een vragen hoeveel zij betalen. Zij komen ook midden Oktober.

Ik zou dan vanaf Zaventem, Brussel, vliegen. Geen rechtstreekse vlucht, via Zurich.
Ja, ik vond het ook nogal prijzig.
Heb hele avonden liggen turen voor mijn pc bij de verschillende sites en ben bij reisburos geweest. Maar de prijs blijft overal hetzelfde, 400€ dus.
Bedankt alvast voor je navraag bij je ouders...
Saskia
Veteran
Veteran

Postby dennise » Wed Sep 20, 2006 10:57 am

ik koop ook regelmatig tickets bij issta amsterdam omdat ze daar vaak goedkoper zijn dan issta israel :?: maar de laatste keer heb ik lopen zeuren bij issta in tel aviv en toen kreeg ik de ticket voor de zelfde prijs als in NL dus zeuren is t zeker waard...

en issta amsterdam stuurt zelfs de tickets naar de dichtsbijzijnde issta bij jou in de buurt dus dat is geen probleem...!!
dennise
Veteran
Veteran

Postby Saskia » Thu Sep 21, 2006 8:05 pm

Bedankt voor de tips, maar al met al kost een retourtje +/- 400€.
Even een vraag, weet iemand een leuk hotel nabij het vliegveld in Tel Aviv. Ik weet dat internet een goed gegeven is om dergelijke zaken op te zoeken, maar misschien heeft iemand een tip? :D
Saskia
Veteran
Veteran

Postby Saskia » Fri Sep 22, 2006 2:53 pm

Hoi, nee hoef niet naast het vliegveld te zijn, maar wel in de buurt, voor de 1ste nacht. Ik ga daarna naar Akko voor een dag....en dan een beetje rondkijken en blijven, daar waar het leuk is :D
Saskia
Veteran
Veteran

Postby martin » Fri Sep 22, 2006 3:54 pm

saskia wrote:Hoi, nee hoef niet naast het vliegveld te zijn, maar wel in de buurt, voor de 1ste nacht. Ik ga daarna naar Akko voor een dag....en dan een beetje rondkijken en blijven, daar waar het leuk is :D

hoi, met de taxi of de trein naar Tel Aviv. Daar kan je dan de volgende dag ook de trein naar Akko pakken. (als ik me niet vergis kan je daar met de trein komen, zo niet dan met de trein naar haifa en de bus naar akko). In de buurt van het vliegveld ziet verder niets nuttigs en met de taxi ben je in 20 minuten op het strand van tel aviv.

Martin
martin
Veteran
Veteran

Postby Saskia » Fri Sep 22, 2006 9:32 pm

Misschien leuk te vertellen.
Waarom ik naar Akko ga, is omdat daar een mevrouw woont, inmiddels 87 jaar, die in 1943 bij mijn opa en oma is komen wonen tot 1945, samen met een andere (joodse) mevrouw.
Mijn oma is nu 91 jaar en sinds vorige week heeft ze desbetreffende mevrouw, sinds lange tijd weer, gesproken.
Ik ben lang op zoek geweest naar haar, maar dankzij Hans, jullie alle welbekend, weten we nu waar ze woont!
Het liefst wil ik met mijn oma komen, maar dat zou ze niet meer aan kunnen...
Vandaar mijn reisje naar het land van "melk en honing" :D
Saskia
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets