Goedkope tickets in November

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Goedkope tickets in November

Postby Erika » Tue Oct 17, 2006 12:29 pm

Ik wil over 2 weken voor een maandje naar Israël. Nu heb ik de prijzen eens bekeken en voor onder de 400 euro vind je eigenlijk niks.
Heeft iemand misschien nog een tip voor een goede prijs?

Groetjes,
Erika
Erika
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Tue Oct 17, 2006 2:06 pm

Het goedkoopste zijn over het algemeen de last minute deals.

Ik weet niet hoe het uit Nederland werkt, maar hier heb ik met 5 seconden zoeken tickets voor $365 op Issta (www.issta.co.il).

Meestal zijn de tickets uit Nederland naar Israel goedkoper dan andersom (om redenen die ik nooit zal begrijpen), dus volgens mij moet het mogelijk zijn wat goedkopers te vinden dan 400 euro van uit Nederland.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Erika » Tue Oct 17, 2006 2:29 pm

De goedkoopste die ik gevonden heb is juist van Issta 398 euro incl.
KLM heeft voor ongeveer dezelfde prijs en El Al is uiteraard iets duurder.

Last minute is vaak voor max. 14 dagen is, wat te kort is voor mijn reisduur.
Ik heb al heel wat research gedaan :lol: maar ja je weet nooit of iemand niet nog een goede tip heeft!
Erika
Veteran
Veteran

Postby zahav » Tue Oct 17, 2006 3:55 pm

Het goedkoopste is je ticket in Israel te komen en op Schiphol klaar te laten leggen. Op het m oment kosten tickets Adam-TLV 385 USD.
zahav
Veteran
Veteran

Postby Erika » Tue Oct 17, 2006 4:12 pm

Dat is alles inclusief neem ik aan?
Dat scheelt dan wel behoorlijk. :shock:
Kun je mij ook vertellen waar ik het kan boeken?
Ik kan zelf geen Hebreeuws, maar ik kan het wel via vrienden
in Israel doen. Neem aan dat het met creditcard betaald kan worden?
Alvast bedankt.
Erika
Veteran
Veteran

Postby zahav » Wed Oct 18, 2006 8:43 am

Dat zijn de prijzen van Issta Israel, neem aan dat je vrienden die wel weten te vinden.
zahav
Veteran
Veteran

Postby dennise » Wed Oct 18, 2006 6:40 pm

kijk ook eens op http://promisedlands.media-id.org/

die zitten in r'dam maar ze zenden je ticket via de post naar je toe...
en bij hun kan je ook met je giro betalen...

en issta.nl is trouwens vaak goedkoper dan issta israel...

http://www.oppenheim.nl/ heeft soms ook wel wat ...
suc6...

denises
dennise
Veteran
Veteran

Postby nienke » Wed Oct 18, 2006 7:25 pm

Hoi
Nu heb ik geprobeerd voor ongeveer dezelfde datum te boeken, iets eerder, maar ondanks de aanbiedingen kreeg ik te horen via promised lands dat alles vol was van lijndienst, charter en KLM. (her en der nog een plaats) (aan de mogelijkheid om het eventueel via Israel te doen via Issta had ik niet gedacht). Mij werd verteld dat de enige mogelijkheid om een ticket te krijgen was een overstap. Dus als jij nog iets gevonden hebt voor onder de 400 euro nu, dan hoor ik dat graag want dan weet ik dat voor in december (volgens promised lands schijnt het nu topdrukte te zijn en was alles tot eind december grotendeels geboekt wat voor mij dus wel een verrassing was).
Gr Nienke
nienke
Veteran
Veteran

goedkope tickets

Postby Di » Wed Oct 18, 2006 10:26 pm

Hey Erika,

Ik weet niet waar je juist woont in Nederland maar ik heb een wel heel goedkope rechtstreekse vlucht met El Al gevonden voor 335 euro.

Vertrekken op 1 november en terugkomen 30 november. Als je goedkoop in Brussel geraakt (trein kan het vanuit Amsterdam voor max 40 euro, of nog beter als iemand je wil rijden tot Brussel) dan is het wel interessant.

Neem eens een kijkje op: www.gofly.be

je typt vanuit Brussel naar Tel Aviv en de gewenste data en de machine zoekt je de goedkoopste mogelijke ticketten. Als je bereid bent om over te stappen dan kan het zelfs voor 322 euro met Malev Hungarian Airlines (totaal 6u onderweg ipv 4 met El Al)

Soms is het echt de moeite om vanaf een andere luchthaven in Europa te vertrekken, zelfs met de kosten van de verplaatsing naar de luchthaven inbegrepen.

Ik hoop dat je iets vindt.

Vele groetjes

Di
Di
Veteran
Veteran

Postby zahav » Thu Oct 19, 2006 10:16 am

Heb toevallig vandaag voor een vriend uit Nederland een ticket geboekt via Issta Israel, was 385 USD kwijt voor hem, komt dus neer op 300 Euro. Dit is voor de periode dathet in Nederland kerst is, was nog volop plek trouwens.
zahav
Veteran
Veteran

Postby Erika » Thu Oct 26, 2006 3:54 pm

Bedankt voor de tip. Vanuit Brussel is echter niet de moeite waard voor mij, komt met prijs voor de trein erbij even duur uit.

Zahav, kun je mij vertellen wat de voorwaarden zijn om vanuit Israel te boeken bij Issta? Is dat via Internet betalen met credit card en dan vóór vertrek op Schiphol afhalen? En is het ook voor niet-Israëli's?

Als je informatie hebt voor mij zou ik dat erg fijn vinden, ik kan geen Hebreeuws, ben nu dus op anderen aangewezen, maar ik heb mijn vrienden in Israël niet kunnen bereiken, dus ik zou blij zijn met wat hulp bij het boeken :D
(Vertrek is tussen 1 en 4 nov en terugreis tussen 27 en 30 nov.)

Alvast bedankt!
Erika
Veteran
Veteran

Postby zahav » Fri Oct 27, 2006 11:34 am

Hoi Erika,

je hoeft geen Israeli te zijn om in Israel bij Issta een ticket te kopen. Ticket ligt dan klaar op Schiphol en je moet inderdaad met credit card betalen. Het beste is om het via iemand in Israel te regelen.

Tickets kosten op het moment rond de 350 Dollar hier. Wil je het liever in Nederland boeken dan zijn Issta NL en PromisedLands ook een goede optie.

Succes!
zahav
Veteran
Veteran

Postby Erika » Tue Oct 31, 2006 6:38 pm

Tijdens mijn zoektocht naar een betaalbaar ticket voor deze week heb ik een aantal super aanbiedingen vanuit Duitsland gevonden va. 217 euro inclusief!
Helaas heb ik er zelf niets aan, maar voor degene die binnenkort naar Israël reist is het zeker de moeite waard om even te kijken op http://www.ltur.com/de/index.html

Als iemand trouwens nog een tip heeft voor vertrek rond 3 nov a.s. voor rond de 350 euro inclusief, laat het weten!
Erika
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets