Vluchten naar Israel vanuit UK/Ierland

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Vluchten naar Israel vanuit UK/Ierland

Postby gerrit_be » Mon Apr 02, 2007 1:53 pm

Misschien niet de geschikte plaats om te vragen gezien de meeste mensen hier Nederlandse roots hebben, maar toch even zien of iemand er wat van af weet...

Ik ben zonet even naar het reisbureau geweest om vluchten naar Israel te checken. Ideaal vanuit Dublin of Belfast (met transit ergens uiteraard) maar eventueel kan het vanuit Londen ook. Het beste wat we konden vinden is 300 pond heen-en-terug vanuit Londen rechtstreeks naar Tel-Aviv met British Airways.

Ik vraag me af of dit de minimumprijs is, of bestaan er beter geprijsde alternatieven? (note: het bedrag is zeker betaalbaar, maar uiteraard is het altijd leuk als je een financieel lucratiever bod kan vinden, dus vragen kan geen kwaad lijkt me...)
Met www.elal.co.il vond ik een vlucht van 250 pond naar Tel-Aviv (vanuit Londen opnieuw) maar ik vermoed dat hier nog taksen bijkomen al kon ik het niet meteen opmaken uit de gegevens op het scherm.

Weet iemand of er goedkoper alternatieven bestaan, of is die directe vlucht met British Airways de beste optie?
gerrit_be
Veteran
Veteran

Postby astrid1 » Mon Apr 02, 2007 2:50 pm

Probeer is Malev, via Boedapest of mss Austraian airlines via Wenen, ik heb met beide maatschappijen al vele malen op TA gevlogen.
Destiny is shaped by what we give, not by what we get.
astrid1
Veteran
Veteran

Postby Di » Wed Apr 04, 2007 2:07 pm

yep, helemaal waar. Malev Hungarian Airlines zijn echt wel goedkoop. Enkel opletten, want de verbindingen zijn soms niet zo goed (lang wachten in de transitzone alvorens terug te vertrekken).

Succes alvast met je zoektocht :)
Di
Veteran
Veteran

Postby friesland » Wed Apr 04, 2007 7:34 pm

Ik leer nederlands. Als ik het fout heb, zeg het mij
friesland
Newby

Postby gerrit_be » Thu Apr 05, 2007 2:28 am

Bedankt mensen.

Indien iemand nog tips heeft, laat maar komen.
gerrit_be
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets