aangeboden: ticket TLV-Luik op 12 december

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

aangeboden: ticket TLV-Luik op 12 december

Postby submarijn » Tue Nov 11, 2008 12:26 am

Lieve lezers van het Dutch Forum,

Wie-o-wie moet er na het Sinterklaasfeest weer terug naar Nederland (of Belgie)?

Ik heb een ticket Tel Aviv-Luik met JetAir op 12 december, waar ik zelf geen gebruik kan maken (ik ben namelijk de hele maand december nog in Nederland vanwege veel te veel werk, en neeneenee, niet als Zwarte Piet of hulpsinterklaas).

Gekocht voor 99 euro, en voor die prijs ook weer in de verkoop. Wel zelf een boterham smeren of genoeg pepernoten meenemen, want eten zit er tijdens deze vlucht niet bij...

groeten,
Marijn
submarijn
Active Member

Re: aangeboden: ticket TLV-Luik op 12 december

Postby Hans & Malie » Tue Nov 11, 2008 6:58 am

submarijn wrote:....Wel zelf een boterham smeren of genoeg pepernoten meenemen, want eten zit er tijdens deze vlucht niet bij...

Moet je hem ook zelf helpen aanduwen voor die prijs?... :lol: :wink:
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Postby Frederike » Tue Nov 11, 2008 10:27 am

Vliegen Jet Air ook naar Israel?
Goedkope prijs!
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Postby elia » Tue Nov 11, 2008 11:03 am

wel sneu dat je echt helemaal jouw prijs er weer voor wilt hebben.....
elia
Veteran
Veteran

Postby submarijn » Tue Nov 11, 2008 11:13 am

Zelf aanduwen is niet nodig en ja 'heel sneu' 99 euro, omdat ik zelf de kosten betaal voor het omzetten van het ticket. Hé wacht, dan valt het dus toch reuze mee!

Frederike, hier is trouwens de site van JetAir: http://www.jetairfly.com/nl/index.php?pageid=5&ret=TLV. Soms lukt het om voor iets meer dan 200 euro een retour te boeken. Vanaf Luik. Dat dan wel.
submarijn
Active Member

Postby Frederike » Tue Nov 11, 2008 11:38 am

THNX! :D
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Postby straatje » Wed Nov 12, 2008 10:11 am

Ik heb deze keer ook gekozen voor goedkoop...
Met z'n 3en (een kind) voor minder dan 700 euro retour via Keulen ipv 1200 ISSTA en 1500 promised lands... mmm
Trein is nog eens 100 euro in ons geval, maar toch nog een substantieel verschil! Het proberen waard.
Vanaf het station is er gelijk de S-bahn naar het vliegveld.
Het is Tuifly...
straatje
Veteran
Veteran

Postby Di » Tue Apr 28, 2009 5:56 pm

Voor wie interesse heeft, Jetairfly gaat verder met de goedkope vluchten heen en terug Luik - Tel Aviv (ook in de omgekeerde volgorde werkt het perfect).
Voor mei en juni kan je voor 89€ enkel reizen. Dus nog geen 200€ voor een heen en weertje :)

Maar zoals hier eerder reeds vermeld moet je geen luxe verwachten, geen eten aan boord en kan je je plaats niet kiezen bij check-in tenzij je bij de boeking 5 of 10€ extra betaald (kan je onmiddellijk de gewenste plaats in het vliegtuig aanduiden).

Wat interessant is, als je een enkel vlucht boekt, betaal je niet meer (bij sommige airline companies komt dat zeer duur uit).

Anyway, hope someone can use the info :D

Nice Flights to all of you!
Di
Veteran
Veteran

Postby marcelle82 » Thu Apr 30, 2009 12:06 pm

Via wie kan je deze tickets bestellen?

Scheelt namelijk een hoop stuivers helemaal als je met kinderen vliegt ik heb in totaal 1500 dollar betaald voor ons 4tjes.
marcelle82
Veteran
Veteran

Postby Di » Thu Apr 30, 2009 12:57 pm

Hi,

Je kan gewoon op de site van jetairfly gaan (http://www.jetairfly.com/vlucht/promoties/nl/) maar het is aangeraden om niet te lang te wachten, ze kunnen somes snel weg zijn. Aan de andere kant je kan best regelmatig een kijkje nemen aangezien de prijzen regelmatig wijzigen en je soms zelfs kan boeken aan de ze prijs en dezelfde dag vliegen (maar daar zou ik persoonlijk niet op rekenen).

Vlieg ze :-)
Di
Veteran
Veteran

Postby Sandra » Fri May 01, 2009 9:05 am

Er is ook een aansluitende shuttle bus Luik-Antwerpen-Luik, voor 15 Euro.

http://www.eurobussing.be

Sandra
Sandra
Veteran
Veteran

Postby submarijn » Wed Jul 08, 2009 7:49 pm

Ha Karin,

Van dat ticket ben ik inmiddels allang af, maar toch bedankt voor je tip!

Pas bij JetAir wel op met een enkele vlucht boeken. Ik las hier dat je net zo makkelijk een enkele reis kan boeken.
Di wrote:Wat interessant is, als je een enkel vlucht boekt, betaal je niet meer (bij sommige airline companies komt dat zeer duur uit).

Maar ik heb eens niet mogen inchecken in Luik, omdat ik geen terugticket had. Moest toen 'du moment' alsnog een ticket bijboeken, anders mocht ik het vliegtuig niet in. Veel geruzie over en weer en niet zo'n fijn begin van een reis. Bij controle in Israel zou de vliegtuigmaatschappij een boete krijgen, was hun verhaal. Volgens de Israelische ambassade moet je inderdaad in het bezit zijn van een retourticket, ook al is daar bij mij persoonlijk bij de douane op Ben Gurion nog nevernooit naar gevraagd.

Boek je een enkele reis, zorg dan of voor een fictief terugticket (sommige reisbureau's verstrekken die), of boek er eentje die je eenmaal in Israel kosteloos kan annuleren. Blijkbaar mag de luchtvaartmaatschappij je anders op een vlucht weigeren.
submarijn
Active Member

Return to Goedkope Tickets