Tickets naar Amsterdam met KLM voor $390

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Tickets naar Amsterdam met KLM voor $390

Postby Marianne M » Thu Dec 10, 2009 7:26 pm

Ik kreeg een advertentie per email van de KLM http://klm.com/travel/il_en/index_default.html
met het bericht dat de KLM goedkope tickets aanbiedt naar Amsterdam van $390 incl. taxes.
Als men voor 21 December boekt dan kan men tussen 13 December en 31 Maart 2010 vliegen.
Helemaal niet gek :D
Marianne M
Veteran
Veteran

Re: Tickets naar Amsterdam met KLM voor $390

Postby E.T. » Thu Dec 10, 2009 7:50 pm

Voor slechts nog $5 er bij ben je niet belemmerd aan voor 21/12 te bestellen:

http://daka90.ynet.co.il/Deals/CdaDeals/0,1288,3889416,FF.html?from=hotlink
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Marianne M » Thu Dec 10, 2009 8:33 pm

Helemaal mooi. Nog ff en dan komt de ElAl ook nog wel met speciale prijzen.
Ik was best verbaasd want ik ben gewend aan hogere prijzen vanwege de feestdagen.
December is toch hoog seizoen ?
Marianne M
Veteran
Veteran

Postby stephan008 » Sat Dec 12, 2009 10:40 am

Hoi,

Te duur !!!!!!
Zelfde tickets hier in Israel gekocht voor 350 USD.
Een beetje rondshoppen helpt altijd zelfs met acties.

Stephan
stephan008
Veteran
Veteran

Postby Matthew » Sat Dec 12, 2009 10:57 am

Stephan, nu zijn we natuurlijk altijd benieuwd waar jij dat ticket voor deze prijs hebt kunnen bemachtigen?
Matthew
Team Member

Postby Marianne M » Sat Dec 12, 2009 3:50 pm

Ja dat willen we graag weten want er zijn heel wat mensen die deze dagen naar Nl gaan en die zijn er alleen maar mee
geholpen.
Marianne M
Veteran
Veteran

Postby Suzanne » Sat Dec 12, 2009 11:05 pm

Nou, ik wil het niet weten, want ik heb aanzienlijk meer neergelegd voor mijn ticket van dinsdag as :(
Suzanne
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sun Dec 13, 2009 12:15 am

Het is Israel hier voor geval men dat vergeten was. Dat houdt onder andere in dat:

- Elke deal die je kan vinden nadat je er reclame over zag, niet beperkt is tot de agent/maatschappij die hem aanbood.
- Elke deal die je van een ander hoort die je verteld dat hij de goedkoopste deal in het hele land gevonden heeft, ook op andere plaatsen te krijgen is.
- Een deal met beperkingen (zoals datum van bestelling) 9 v.d. 10 elders te vinden is zonder die (of met andere) beperkingen.
- Er per vlucht minstens 5 verschillende prijsklasses zijn waar de client niks van af weet (voor dezelfde stoelen!).
- Er geen deal bestaat die je niet goedkoper kan treffen, iets wat waarschijnlijk gebeurd 10 minuten nadat je betaald hebt.
- Een goede reisagent per definitie een goedkopere vlucht voor je kan regelen (of dezelfde vlucht voor een goedkopere prijsklasse), maar je dit niet zal vertellen tenzij je echt zijn beste vriend bent (en nee, goed contact hebben met een reis agent bereikt niet hetzelfde). Dit doet hij niet door zijn eigen comissie te verlagen...
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Marianne M » Sun Dec 13, 2009 4:18 pm

Ik heb hier en daar gekeken zoals bij de issta en flying carpet maar ik heb nog niets goedkoper gezien dan die $390...
Marianne M
Veteran
Veteran

Postby Fugel » Sun Dec 13, 2009 4:51 pm

Voor degenen die KLM Frequent Flyer miles sparen: ook de bonus tickets zijn in de aanbieding. Normaal betaal je voor een ticket heen-en-terug naar Nederland 30.000 miles + ongeveer 100 euro aan taxes, deze en komende maand is het maar 15.000 miles + 100 euro. Wij hebben net een ticket geboekt voor een weekje rond oud en nieuw voor mijn man. Op die manier is het wel heel betaalbaar :).

Groeten
Fugel
Fugel
Veteran
Veteran

Postby Marianne M » Wed Dec 16, 2009 4:19 pm

En het wachten is nog steeds op Stephan - ben zeer benieuwd !
Marianne M
Veteran
Veteran

Postby Noortja » Fri Dec 18, 2009 10:56 am

Wij hebben net bij Issta voor januari geboekt met KLM voor $425 per retour, is nog steeds niet zo goedkoop als Stephan maar komt aardig in de buurt.
Noortja
Veteran
Veteran

Postby Nadine C » Sat Dec 19, 2009 10:27 pm

Kijk voor goedkope tickets ook even bij jetairfly.com
Vluchten naar Luik ( Belgie) maar heel voordelig. Heb zelf net heen en terug geboekt in maart voor Eur 99,- Ik denk niet dat het veel goedkoper kan.
Voordeel is ook dat je elk traject apart kan boeken; je hoeft geen heen en weer te nemen.
Boekingskosten zij Eur 8,- per dossier als je online boekt.
Nadine C
Veteran
Veteran

Postby Noortja » Sun Dec 20, 2009 10:36 am

Hoi Nadine,

Dat is inderdaad een goedkoop ticket maar daar moet je, afhankelijk van waarheen, nog wel een treinkaartje (retour) bij optellen en dan wordt het ineens een stuk duurder. JetAir vliegt ook niet elke dag dus dat kan lastig zijn ivm werk. Als je daarbij de extra reistijd optelt betaal ik liever wat extra voor een rechtstreekse vlucht naar Schihol. :)

p.s. je hoeft volgens mij nergens een retour te kopen... ik heb al vaker een enkele reis geboekt.
Noortja
Veteran
Veteran

Postby shavit-e » Sun Dec 20, 2009 2:14 pm

Wij hebben ook tickets naar Luik voor 50 euro enkele reis, dus met ons 3-en kost het 300 euro en voor 15 euro per persoon (kinderen 10 euro)sta je bij het stadspark in Antwerpen/ dichtbij het centraal station.
Als je in het zuiden van Nederland moet zijn is Luik ideaal.
Mijn zus was hier twee weken geleden en had een ticket vanuit Nederland voor 275 euro met Swiss dus wel een korte overstap in Zürich, maar wel goedkoop.
shavit-e
Veteran
Veteran

Postby Frederike » Sun Dec 20, 2009 3:05 pm

Moet je bij Jetair ook extra betalen voor de bagage? Hoeveel mag je daar meenemen?
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Postby froukjevermaat » Sun Dec 20, 2009 5:21 pm

Jet Air heeft nu inderdaad tickets voor 49.90 euro voor een enkele reis, in maanden jan/feb/ maart. Het is echt geen geld, je moet dan wel extra betalen voor eten.. maar zo goedkoop dat het bijna de moeite waard is om dan nog een paar uur in de trein te zitten ...
froukjevermaat
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sun Dec 20, 2009 7:09 pm

Bij Jetair mag je even veel bagage meenemen als bij de andere maatschappijen, de prijzen beginnen zoals al gemeld vanaf 50 euro.

Op travelist.co.il kan je ook goedkope vluchten rechtstreeks vinden, de afgelopen paar dagen vanaf $371 naar Amsterdam (retour).
E.T.
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Mon Dec 21, 2009 10:44 am

Overigens, op daka90.co.il heb je afgezien van relatief goede prijzen, elke nacht van 19:00-04:00 prijzen tot de helft van de normale prijs, voor van de dag daarna. Je moet dan wel stalen zenuwen hebben en bereid te zijn na het boeken gelijk te gaan pakken, maar bijvoorbeeld vannacht hadden ze plaatsen van $270 naar west Europa (o.a. Brussel).

Als je op de site bent, toets dan op ציפורי לילה, dan kom je automatisch op die pagina (alleen actief op de genoemde uren).
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Mon Dec 21, 2009 12:02 pm

Ik heb ze gezien bij de balie van daka 90 toen ik in het voorjaar naar Holland vloog...rijen met mensen die hopen dat er gaten vallen...soms is het wachten een suc6....en soms vertrokken ze s'morgens weer met koffer richting huis....volgende keer beter :mrgreen:
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Postby E.T. » Mon Dec 21, 2009 12:18 pm

Hans & Malie wrote:Ik heb ze gezien bij de balie van daka 90 toen ik in het voorjaar naar Holland vloog...rijen met mensen die hopen dat er gaten vallen...soms is het wachten een suc6....en soms vertrokken ze s'morgens weer met koffer richting huis....volgende keer beter :mrgreen:

Weet je zeker dat je je niet vergist met the Flying Carpet? Daka90 heeft voor zover ik weet geen balie. De tickets die je bij hun besteld zijn gewone lijnvluchten tickets. De check-in op het vliegveld is dan ook bij de gewone ElAl (of andere maatschappij die je geboekt hebt) balie.

Heb persoonlijk meerdere keren met ze gevlogen en nog nooit ook maar enig probleem gehad (1 keertje vroegen ze bij ElAl of de passagier -ik had voor een ander geboekt- zin had om 6 uur later te vliegen en daar tegen over een gratis retourtje geldig voor een jaar te nemen, maar hij kon zelf kiezen of ik het deed of niet).
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Mon Dec 21, 2009 1:32 pm

Balie is wellicht het verkeerde woord...maar het Nederlands geeft me nu even geen ander woord...maar ik heb het woord gebruikt als " kabalah / balie "..maar daka 90 heeft een " office / frontdesk ' een ticket afhaal centrum dus op het vliegveld waar je dus bij hun [ de ] "balie" je tickets afhalen kunt....ik heb het dus niet over de check-in..of een balie als van een luchtvaartmaatschappij....
Hans & Malie
Team Member

Postby E.T. » Mon Dec 21, 2009 1:44 pm

Dan weet ik het niet. Persoonlijk meerdere keren via hun geboekt, altijd de tickets per mail ontvangen (ook met op kort termijn vliegen), en verder niks met ze te maken gehad, dus verder rechtstreeks tegen over de maatschappij (ElAl etc.) inchecken e.d.

Anyway, goede prijzen hebben ze :-). Als Israelier kan je dus altijd zeggen op het eind dat je voor de helft van de prijs geboekt hebt, ook al had je uiteindelijk geen vlucht :wink: (mij dus nog nooit overkomen).
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Mon Dec 21, 2009 1:55 pm

Als jij tegen het einde van de dag en reis boekt kun je vanavond vliegen..maar mail zal je dan niet kunnen helpen als je bv geen printer hebt..daarom heeft men een ticket-afhaalcentrum op het vliegveld..nog niet zolang geleden gedaan dus...en daar was het derhalve een drukte van belang van allerlei mensen , kompleet met koffer , om in te springen in eventuele gaten..iemand gesproken die op die wijze al heel wat aardige plekken op de wereld bezocht had waarvan hij nimmer het plan had om erheen te gaan...maar de vrijgekomen plaatsen waren te goedkoop om te laten liggen voor de volgende in de rij.
Hans & Malie
Team Member

Postby E.T. » Mon Dec 21, 2009 2:07 pm

Hans & Malie wrote:Als jij tegen het einde van de dag en reis boekt kun je vanavond vliegen..maar mail zal je dan niet kunnen helpen als je bv geen printer hebt..daarom heeft men een ticket-afhaalcentrum op het vliegveld..nog niet zolang geleden gedaan dus...en daar was het derhalve een drukte van belang van allerlei mensen , kompleet met koffer , om in te springen in eventuele gaten..iemand gesproken die op die wijze al heel wat aardige plekken op de wereld bezocht had waarvan hij nimmer het plan had om erheen te gaan...maar de vrijgekomen plaatsen waren te goedkoop om te laten liggen voor de volgende in de rij.

Nou begrijp ik wat je bedoeld (zo vlogen we vroeger hier als soldaten op vakantie naar Eilat :-)), maar wie dus gewoon boekt bij daka90 en een printer heeft hoeft geen speciale problemen te verwachten (als het niet sneeuwt tenminste :-)).
E.T.
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets