tips voor goedkoop ticket tlv-amsterdam in febr?

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

tips voor goedkoop ticket tlv-amsterdam in febr?

Postby Erika » Sun Jan 03, 2010 5:12 pm

allereerst allemaal de beste wensen voor 2010!

jet only zit de dagen waarop ik kan vliegen al vol, issta is duuuuur..heeft iemand tips waar ik een goedkoop (studenten) ticket naar nederland kan boeken, eventueel met overstap? (9 februari tlv-ams, 21 feb terug)

groeten,
erika
Erika
Veteran
Veteran

Re: tips voor goedkoop ticket tlv-amsterdam in febr?

Postby froukjevermaat » Sun Jan 03, 2010 6:49 pm

Hoi Erika, hoe is het met je?
Mijn vader komt as donderdag met Jet air ( r http://www.jetairfly.com ) ze hebben belachelijk goedkope tickets, hij betaald 180 euro voor een retour, ook wij vliegen via hen in februari.
Wel via Luik maar dan kun je wel een trein naar NL nemen.
Liefs Froukje
froukjevermaat
Veteran
Veteran

Postby Erika » Sun Jan 03, 2010 7:26 pm

hee froukje, goed hoor, lekker druk met de studie!
en hoe is het met jullie??

ik had deze tickets inderdaad gezien, dat bedoelde ik met jet only, (maar de naam is geloof ik gewijzigd in jet air?)
het zijn erg goedkope prijzen inderdaad, en als ik gelijk op de dagen kon vliegen dat ik vrij ben, zou ik het wel
doen, maar helaas ze zitten dan vol. afstand en treinkaartje luik-amsterdam speelt dan ook mee als je maar een
weekje hebt, dus ik ben benieuwd of er nog meer betaalbare mogelijkheden zijn.

ik moet gauw eens in zichron langskomen!!

liefs, erika
Erika
Veteran
Veteran

Postby Noortja » Sun Jan 03, 2010 9:17 pm

Swiss! Uurtje overstap op Zurich, vriendin vloog in nov voor 200 euro :)

Ik stuur je morgen een berichtje terug trouwens, nu geen tijd...
Noortja
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sun Jan 03, 2010 9:19 pm

Erika wrote:allereerst allemaal de beste wensen voor 2010!

jet only zit de dagen waarop ik kan vliegen al vol, issta is duuuuur..heeft iemand tips waar ik een goedkoop (studenten) ticket naar nederland kan boeken, eventueel met overstap? (9 februari tlv-ams, 21 feb terug)

groeten,
erika

$413, rechtstreeks met KLM, op www.daka90.co.il (rechtstreekse link: http://daka90.ynet.co.il/SearchResults/ ... ,1,FF.html).

9 v.d. 10 keer dalen de prijzen daar hoe dichter bij je komt, maar op dit moment is dat de goedkoopste daar voor zover ik kan zien (precies de data die je wou).
E.T.
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sun Jan 03, 2010 9:22 pm

Ha, kan dus nog goedkoper :-): $399 als je bereid bent de 8ste of 10e te vliegen i.p.v. de 9e.

Te vinden op http://www.wallatours.co.il, en het is ElAl (rechtstreekse link: http://www.wallatours.co.il/flights/res ... 10&class=Y).

Als je toch alleen maar de 9e wil, doen ze het voor $423 (zelfde link).

Overigens Jetair die hier al genoemd werdt doet het voor 180 euro in totaal heen en weer, van de 8ste tot de 21ste (en heeft dus nog plaatsen).
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Erika » Sun Jan 03, 2010 10:23 pm

heel erg bedankt allemaal!! :D
ik heb de 9e mijn laatste examen, vandaar dat ik echt aan de data gebonden zit.
Erika
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sun Jan 03, 2010 10:30 pm

Erika wrote:heel erg bedankt allemaal!! :D
ik heb de 9e mijn laatste examen, vandaar dat ik echt aan de data gebonden zit.

De 6e en 7e van boven op de walla tours link, van de 10e ('s ochtends vroeg) tot de 19 of 21ste, $399, ElAl.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby csterrenburg » Mon Jan 04, 2010 1:14 pm

Heb je gecheckt bij Easyjet? Dan kan je een vlucht nemen naar London Luton en vanuit daar voor niet al te veel geld naar Amsterdam. Volgens mij kost een retourtje op die data rond de 340 euro. Niet super goedkoop, maar redelijk betaalbaar..

Succes!
csterrenburg
Veteran
Veteran

Postby DBI » Mon Jan 04, 2010 5:39 pm

Gebeurt niet vaak, maar ik sluit me in deze aan bij wat ET schreef.
Ik denk als ik veel van deze postings lees: "Waarom makkelijk en betaalbaar doen als het ingewikkeld en duur kan?" Kijk eens op de website van KLM Israel en je hebt een prima keus aan data voor de heen- en terugvlucht rechtstreeks naar en van Amsterdam, voor een prijs die onder de 400 dollar ( minder dan 300 Euro, en dus veel goedkoper en zonder meer makkelijker dan bijvoorbeeld Easyjet, en niet veel of helemaal niet duurder ( afhankelijk waar je in NL moet zijn ) en stukken makkelijker dan Jetair ) ligt. Bij El Al liggen de prijzen iets daarboven, afhankelijk van de data. Ik heb zelf toevallig vandaag een KLM ticket gekocht voor het begin van volgende maand, vandaar dat ik me verbaasde over de ingewikkelde en soms ronduit dure constructies die ik hier langs zag vliegen.
DBI
Veteran
Veteran

Postby Erika » Mon Jan 04, 2010 7:04 pm

de tickets van el al gingen zo snel gisteren (de link van ET bekeken) ik heb snel via d-reizen
een ticket gekocht van klm - 277 euro inclusief. heel blij mee!
tijden zijn wat minder, dus daar komen nog taxikosten bij, (weet iemand of er monit sherut rijdt naar
jerusalem rond 3 uur sochtends?) maar dan nog is het heel goedkoop.
valt me echt mee eigenlijk en ben benieuwd..eerste keer dat ik met klm vlieg op deze route.
Erika
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Mon Jan 04, 2010 7:20 pm

Erika wrote:...(weet iemand of er monit sherut rijdt naar
jerusalem rond 3 uur sochtends?)

Ik weet dat ze rijden want mijn zus heeft ze vaker gebruikt. Met Googlen kom ik op moniot Nesher, telefoon nummer: 02-6252222 (http://www.callmonit.co.il/sherut.html). Als blijkt dat zij het niet zijn laat dan even weten, dan vraag ik mijn zus welk bedrijf zij altijd gebruikt.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Erika » Tue Jan 05, 2010 10:51 pm

יופי, תודה רבה!
Erika
Veteran
Veteran

Postby Frederike » Wed Jan 06, 2010 6:23 pm

Wees er snel bij, er zijn nu tickets voor 48,99 Euro op Jetair, dus heen en terug voor minder dan 100 Euro!!
Mijn ouders hebben geboekt voor Eind Februari via Jet Air en zijn voor 3 personen minder dan 600 Euro kwijt, lekker goedkoop! Op de datums dat zij komen waren de goedkoopste tickets al weg... :?
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Postby Erika » Wed Jan 06, 2010 9:26 pm

karinvangeffen wrote:Ik ben net terug gekomen uit Nederland en heb ook gevlogen met KLM. Het vliegtuig van KLM is gewoon een klein vliegtuig met de stoelen als abc def. Dus geen film. Het aanbod van drinken is voldoende en je kan altijd naar meer vragen. Het eten is hetzelfde als in alle andere toestellen, nou ja deze is van conimex als ik het goed heb onthouden (degene die wij hadden keus uit vegetarisch of kip) het toetje dat er bij zat is lekker en verder ben ik niet dol op vliegtuig eten.
Vergeet geen spullen in het vliegtuig, want waarschijnlijk krijg je die niet terug. Mijn vriend heeft zijn studie (leesboek heel stom) in het vliegtuig laten liggen, dus meteen gebeld, mailtje gestuurd en helaas niet gevonden. Bij een klm balie op schiphol nog een keer nagevraagd, hoe kan je een boek nou over het hoofd zien, nou haar oplossing was ook dat het misschien was weggegooid, en bedankt.
Personeel is aardig.
Ik vlieg de volgende keer gewoon weer met jet air via luik (Veel goedkoper en dezelfde luxe), maar dan heb ik het voordeel dat de afstand niet uitmaakt voor mij om op plaats van bestemming te komen.
Verder een goede vlucht en veel plezier in Israel.

ik ben met klm naar japan gevlogen een paar jaar terug en dat is natuurlijk een lange vlucht, maar was allemaal echt van super kwaliteit. een eigen entertainment systeem met een enorm aanbod aan films etc. ja je kunt natuurlijk niet met minder aankomen bij de japanners, was erg fijn :D
ik vlieg om 5.30 sochtends, dus ik hoef dan echt geen film te zien, ga proberen zoveel mogelijk te slapen en op de terugweg kom ik ook ergens om 3 uur sochtends in israel aan en voordat ik dan thuis ben, duurt het nog wel even, dus ik ga ook proberen te slapen.

wat eten betreft was er een heel ruime keuze, uiteraard ook kosher.

en bedankt! maar het is net andersom; ik ga even op bezoek naar nederland! :wink:
Erika
Veteran
Veteran

Postby Ilona » Thu Jan 14, 2010 2:10 am

Ook wij krijgen bezoek uit Israel die ook voor 180 euro een ticket hebben geboekt. De trein van Luik naar Nederland Utrecht is wel heel duur in vergelijking tot de vliegkosten. Wat een alternatief is , is de bus. Er gaat een rechtstreekse verbinding van Luik naar Utrecht en die kosten zijn peanuts!
Ilona
Veteran
Veteran

Postby Frederike » Mon Jan 18, 2010 3:13 pm

Mijn ouders komen uit Hattem (naast Zwolle), ze komen met z`n drieen, voor heen en meer met de auto zijn ze ongeveer 65 euro kwijt (volgens de website van de ANWB) en het langparkeren in Luik is ook niet duur.
Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven, maak er een mooie dag van!!!
http://www.colminee.com
Frederike
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets