Haboniem reunie 9-10 oktober

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Haboniem reunie 9-10 oktober

Postby siempie » Tue May 04, 2010 3:32 pm

Voor diegenen die aan het overwegen zijn om naar de Haboniem reünie op 9 en 10 oktober te gaan:
Ik ben bezig een groepsvlucht te organiseren, waardoor de prijs aanzienlijk zal dalen.

De bedoeling is om op donderdagavond de 7de tot aan zondagavond de 10de, of vanaf vrijdagochtend de 8ste tot aan zondagavond de 10de/maandagochtend de 11de te vliegen.

Indien geïnteresseerd, neem dan graag contact met me op: hoe meer mensen samen vliegen - hoe goedkoper het gaat worden.

simongs@netvision.net.il

Simon Soesan
siempie
Veteran
Veteran

Re: Haboniem reunie 9-10 oktober

Postby siempie » Thu May 13, 2010 2:41 pm

Voor diegenen die aan het overwegen zijn om naar de Haboniem reünie op 9 en 10 oktober te gaan:
Ik ben bezig een groepsvlucht te organiseren, waardoor de prijs aanzienlijk zal dalen.

De bedoeling is om op donderdagavond de 7de tot aan zondagavond de 10de, of vanaf vrijdagochtend de 8ste tot aan zondagavond de 10de/maandagochtend de 11de te vliegen.

Indien geïnteresseerd, neem dan graag contact met me op: hoe meer mensen samen vliegen - hoe goedkoper het gaat worden.

simongs@netvision.net.il

Simon Soesan
siempie
Veteran
Veteran

Postby siempie » Mon May 24, 2010 3:13 pm

Er zijn al mensen begonnen met zich - geheel vrijblijvend - in te schrijven.
Nogmaals, het zou helpen als geïnteresseerden dit zo vroeg mogelijk laten weten, want hoe vroeger we inkopen, hoe beter de prijs is.
Bij 80 man of meer overwegen we een charter voor de datums.

Simon Soesan
simongs@netvision.net.il
siempie
Veteran
Veteran

Postby siempie » Mon Jun 07, 2010 8:54 pm

Hier dan een oproep aan alle ex (EX???) Haboniemers:

De lustrum commissie is erg druk bezig met het programma en het zou bijzonder aardig van jullie zijn als jullie nu al konden zeggen of er plannen zijn om te komen - zonder je te verplichten - zodat men met getallen te werk kan gaan en er meer serieus gepland kan worden.
Ook voor het vervoer/de vluchten, zou het aardig zijn als mensen interesse konden tonen, zodat we snel en goedkoop kunnen inkopen.
Dus even opstaan van de computer of TV en even de organisatoren laten weten of er animo is.
Ik weet het, we zijn allemaal zo druk, maar waarom later klagen dat er nooit iets wordt gedaan?

Laat even van jullie horen!

Bedankt!
siempie
Veteran
Veteran

Postby siempie » Fri Jun 18, 2010 10:25 am

Om wat leven in de brouwerij te krijgen:

1.
Het gaat dus om het lustrum van een organisatie dei Ichoed Haboniem BEHOLLAND heet....die zit dus in NEDERLAND, vandaar dat de reünie in NEDERLAND plaatsvindt.
Ik kreeg reacties van enkelen die het een schande vinden dat een zionistische beweging feest vier in Nederland, maar er is niet aan te doen: het is een Nederlandse beweging, dus gebeurt het daar.
Leuk was te ontdekken dat degenen die dit zeiden en op hun borst slaan dat ze Israëliërs zijn en dat het feest hier moet gebeuren, niets zelf wilden organiseren maar wel op z'n Hollands aan het koeteren zijn....
2.
Voordat er klachten komen dat het allemaal zo duur is: september wordt de duurste maand dit jaar, qua vliegen, vanwege de feestdagen. Nu kijken we naar twee opties: of we blokkeren zetels op lijnvluchten, of we charteren een toestel, wat afhangt van de belangstelling.
Hier leidt de gedachte dat, hoe vroegen we inkopen, hoe goedkoper het gaat worden.

We wachten dus op animo...interesse...reacties...

Simon Soesan
siempie
Veteran
Veteran

Postby siempie » Thu Jul 15, 2010 3:19 pm

Nu dat de voetbal koorts voorbij is - voorlopig - hier dan weer de bekende mededeling:
De Haboniem reünie vind 9-10 oktober plaats in Nederland.
De bedoeling was om zo spoedig mogelijk in te kopen voor een zo groot mogelijke groep, daar tickets 680 dollar kosten. In groepsverband HOPEN we onder de 300 dollar uit te komen.
Voorlopig komt er alleen maar kritiek hoe een Nederlandse jeugdbeweging het lef heeft haar feest in Nederland te vieren.
Nogmaals: als er animo is om goedkoop voor het weekend naar Holland te gaan, dan graag een mailtje naar simongs@netvision.net.il
Zeg anders niet dat ik het niet gezegd heb.....
siempie
Veteran
Veteran

Postby siempie » Thu Jul 15, 2010 9:26 pm

ja, maar met de trein via brussel naar amsterdam (bijna 5 uur, inclusief wachten op trein) kost bijna 150 euro per retour. zit je al op 450 euro..
siempie
Veteran
Veteran

Postby Sandra » Fri Jul 16, 2010 10:32 am

Jetair vliegt naar Luik en er is een aansluitende Shuttle bus voor 15 Euro p.p. naar Antwerpen.

http://www.eurobussing.com/Default.aspx ... Culture=nl
Sandra
Veteran
Veteran

Postby siempie » Fri Jul 16, 2010 11:11 am

+ open retour naar Amsterdam en de tijd die er in gaat zitten voor slecht een weekendje naar Amsterdam, terwijl Jetair 1 maal per week vliegt en die prijzen ook niet garandeert...
siempie
Veteran
Veteran

Re: Haboniem reunie 9-10 oktober - reminder

Postby siempie » Sun Aug 01, 2010 8:37 pm

Nu dat de voetbal koorts voorbij is - voorlopig - hier dan weer de bekende mededeling:
De Haboniem reünie vind 9-10 oktober plaats in Nederland.
De bedoeling was om zo spoedig mogelijk in te kopen voor een zo groot mogelijke groep, daar tickets 680 dollar kosten. In groepsverband HOPEN we onder de 300 dollar uit te komen.
Voorlopig komt er alleen maar kritiek hoe een Nederlandse jeugdbeweging het lef heeft haar feest in Nederland te vieren.
Nogmaals: als er animo is om goedkoop voor het weekend naar Holland te gaan, dan graag een mailtje naar simongs@netvision.net.il
Zeg anders niet dat ik het niet gezegd heb.....
siempie
Veteran
Veteran

Postby siempie » Thu Aug 19, 2010 3:27 pm

Tot 26 Augustus is het nog mogelijk in te schrijven voor goedkope tickets of een charter.
Daarna kunnen de koeteraars koeteren en de toeteraars toeteren......

Hierbij een mededeling van het lustrum comité:

Quote:
Beste Haboniemers,

Na lang wachten is hier eindelijk het programma en de kosten die hieraan verbonden zijn.
Alleen de tijden zijn nog onderhevig aan verandering.

De aanmelding geldt alleen als je je via deze link aanmeld.
Je kan alleen komen naar de reunie als je je hebt aangemeld (dus je kan niet gewoon komen opdagen)!

Verspreid het woord nog via je oud-jk genoten!
http://haboniemreunie.wufoo.com/forms/a ... iemreunie/

De almanak – ofwel – het Haboboek kan worden besteld via deze link;
http://haboniem.wufoo.com/forms/reserve ... -haboniem/

Wij hopen jullie daar allemaal te zien!

Groetjes,

De lustrum commissie
Unquote
siempie
Veteran
Veteran

Postby Arjen » Sat Aug 21, 2010 10:34 pm

Ik ben erg benieuwd hoeveel de tickets gaan kosten ongeveer?
Wat ik zo nu heb gevonden voor het weekend 8 - 10 oktober kost met Elal vanaf Tel Aviv naar Amsterdam rechtschreeks 549 dollar heen en weer per persoon.
Arjen
Active Member

Postby siempie » Sun Aug 22, 2010 6:00 am

De bedoeling was dat met minstens 20 man we een zeer lage prijs konden organiseren.
Tot mijn spijt heeft niemand zich aangemeld in de laatste drie maanden.
siempie
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets