goed reisbureau voor tikcets naar nl

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

goed reisbureau voor tikcets naar nl

Postby alon » Fri May 21, 2004 2:58 pm

Kan iemand me een goed reisbereau adviseren waar ik tickets kan kopen voor naar Nederland te gaan. Ik zoek een reisbureau waar ze veel moeite voor je doen qua uitzoeken en die ook goede deals hebben.
alon
Veteran
Veteran

Re: goed reisbureau voor tikcets naar nl

Postby E.T. » Fri May 21, 2004 4:22 pm

alon wrote:Kan iemand me een goed reisbereau adviseren waar ik tickets kan kopen voor naar Nederland te gaan. Ik zoek een reisbureau waar ze veel moeite voor je doen qua uitzoeken en die ook goede deals hebben.

Persoonlijk ben ik tevreden met Luksenberg tours in Bne Barak. Ik werk al jaren met ze, en ben de halve wereld met hun afgereisd.
Verder ken ik heel goede adviezen over Ganim tours in Ramat gan. Heb persoonlijk nooit met ze gevlogen, maar mijn ouders zweren bij ze, en zijn daar erg tevreden.

Succes.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby alon » Fri May 21, 2004 5:51 pm

Dank je voor je antwoord, heb je misschien ook telefoonnummers van deze bedrijven?
alon
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Sat May 22, 2004 7:52 pm

03-6721203 Ganim tours, Bialik str. 39, Ramat gan.

03-5700558 Luksenberg tours, Rabbi Akiva 46, Bne Barak.
E.T.
Veteran
Veteran

isstalines mijn favorite reisagent

Postby orithsarah » Mon May 24, 2004 12:00 am

ik boek in holland altijd via issta een reisburo met een vestiging in amsterdam en in tel aviv mijn ervaring met hen is perfect
ze hebben altijd de laagste tarieven het kantoor in tel aviv is op de hoek van ben gurion en ben yehuda je kunt ze vinden op www.isstalines.co.il of www.isstalines.nl groetjes van sarah
orithsarah
Active Member

Re: isstalines mijn favorite reisagent

Postby Tal van Dijk » Mon May 24, 2004 8:29 am

orithsarah wrote:ik boek in holland altijd via issta een reisburo met een vestiging in amsterdam en in tel aviv mijn ervaring met hen is perfect
ze hebben altijd de laagste tarieven het kantoor in tel aviv is op de hoek van ben gurion en ben yehuda je kunt ze vinden op www.isstalines.co.il of www.isstalines.nl groetjes van sarah

Correctie: de URL's zijn http://www.issta.co.il/ en http://www.issta.nl .
Tal van Dijk
Veteran
Veteran

Postby mirjam » Mon May 24, 2004 11:19 pm

bij daka 90 kan je vaak de last minutes van Issta kopen. Als je naar Neri vraagt kan je ook nog terecht in het nederlands!! Succes.
mirjam
Newby

Return to Goedkope Tickets