$265 retourtje naar Amsterdam, 3-8 augustus

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

$265 retourtje naar Amsterdam, 3-8 augustus

Postby E.T. » Mon Aug 01, 2011 3:30 pm

http://www.daka90.co.il/Pages/Deal/Deal ... 4A4CCFD0C2

Goede reis voor wie het relevant is :-).
E.T.
Veteran
Veteran

Re: $265 retourtje naar Amsterdam, 3-8 augustus

Postby DBI » Tue Aug 02, 2011 4:16 pm

ET, hartelijk dank voor de tip. Ik vlieg morgen met een van onze kinderen voor vijf dagen naar Nederland, voor een uitstekende prijs, met Arkia. Ik ben blij dat ik na lange tijd weer even op het DF langs kwam. Vanmorgen dacht ik echt niet "Over 27 uur land je op Schiphol", Nederland stond niet op het programma dit jaar. Toevallig is het morgen open dag bij Ajax, van mij hoeft dat niet maar onze zoon is er nu al enthousiast over. Nogmaals bedankt dus.
DBI
Veteran
Veteran

Re: $265 retourtje naar Amsterdam, 3-8 augustus

Postby E.T. » Wed Aug 03, 2011 9:31 pm

DBI wrote:ET, hartelijk dank voor de tip. Ik vlieg morgen met een van onze kinderen voor vijf dagen naar Nederland, voor een uitstekende prijs, met Arkia. Ik ben blij dat ik na lange tijd weer even op het DF langs kwam. Vanmorgen dacht ik echt niet "Over 27 uur land je op Schiphol", Nederland stond niet op het programma dit jaar. Toevallig is het morgen open dag bij Ajax, van mij hoeft dat niet maar onze zoon is er nu al enthousiast over. Nogmaals bedankt dus.

Heu, als ik had geweten dat het voor Ajax was had ik mijn mond gehouden. Als je nou naar Feijenoord was gevlogen... :-).

Just kidding. Goede reis en graag gedaan.
E.T.
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets