wist je dat

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

wist je dat

Postby Fugel » Tue Jan 25, 2005 11:45 am

Er bij www.promisedlands.nl en bij www.issta.nl voor de komende weken tickets zijn van Nederland naar Israel (en retour) voor maar 175 euro (ex taks)(!) Ooit zo iets goedkoops gezien? Dus weet je nog iemand die je al veel te lang niet gezien hebt en die best wel eens langs wil komen? Of ben je nog in Nederland en van het avontuurlijke, spring op het vliegtuig type: Grijp die kans! En als je nog vragen hebt over het verblijf in Israel dan kan je die altijd hier posten ;)

zonnige groeten
Fûgel
Fugel
Veteran
Veteran

promised lands

Postby Kiskillilla » Thu Mar 10, 2005 10:47 pm

Promised lands uit R'dam is zowiezo wel een goed reisburo als je vaker naar Israel reist. Erg vriendelijk, snel, goedkope deals en goeie service!
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Tickets

Postby Bert Knot » Fri Mar 11, 2005 8:18 am

Volgens mij zijn alle prijzen nu laag, mijn neef kreeg een soort gelijke prijs aangeboden bij IsraAir, en een ietsje hogere prijs bij ELAL.

Dit was via Toerkoop Van Gelder in Amstelveen, ook geen slecht reisbureau om mee te werken !

Bert
Bert Knot
Site Admin
Site Admin

Postby Matthew » Fri Mar 11, 2005 8:10 pm

Ik heb vorige week een ticket gekocht voor 200 Euri inclusief tax (bij Issta in Israel), ik boek hier ook vaak voor familie/vrienden die vanuit Nederland hierheen komen, ticket ligt dan netjes klaar op Schiphol.
Matthew
Team Member

Postby Debbiegirl84 » Wed Aug 17, 2005 5:51 pm

Matthew wrote:Ik heb vorige week een ticket gekocht voor 200 Euri inclusief tax (bij Issta in Israel), ik boek hier ook vaak voor familie/vrienden die vanuit Nederland hierheen komen, ticket ligt dan netjes klaar op Schiphol.

Wow, goedkoop zeg!

Ik heb een ticket van 310 euro. Excl tax (55) en toeslag hoogseizoen (35) en open ticket (50)... Dus 450 euro!
Debbiegirl84
Active Member

Re: wist je dat

Postby M. den Hartog » Tue Aug 23, 2005 8:13 pm

Fugel wrote:Er bij www.promisedlands.nl en bij www.issta.nl voor de komende weken tickets zijn van Nederland naar Israel (en retour) voor maar 175 euro (ex taks)(!) Fûgel

Heb toevallig een ticket naar NL geboekt; promisedlands was een stuk goedkoper (200 euro) dan issta tel aviv (340 euro!!!!) voor EXACT dezelfde vlucht! Stelletje afzetters bij Issta!
M. den Hartog
Veteran
Veteran

Postby michiel » Tue Aug 23, 2005 8:22 pm

veel plezier in nederland :D
michiel
Veteran
Veteran

Re: wist je dat

Postby Guest » Wed Aug 24, 2005 10:20 pm

Fugel wrote:Er bij www.promisedlands.nl en bij www.issta.nl voor de komende weken tickets zijn van Nederland naar Israel (en retour) voor maar 175 euro (ex taks)(!) Ooit zo iets goedkoops gezien? Dus weet je nog iemand die je al veel te lang niet gezien hebt en die best wel eens langs wil komen? Of ben je nog in Nederland en van het avontuurlijke, spring op het vliegtuig type: Grijp die kans! En als je nog vragen hebt over het verblijf in Israel dan kan je die altijd hier posten ;)

zonnige groeten
Fûgel

Mocht zoiets in januari 2006 weer eens het geval zijn, laat het dan even weten. Ik nodig graag 1 van mijn drie beste vrienden uit en betaal volgaarne zijn ticket. 175 Euro inclusief airporttaxes etc? Voor niks zou ik zeggen.

Jim Hasenaar
Guest

Return to Goedkope Tickets