plekje over in verhuiscontainer van Israel naar NL?

Vragen over verscheping naar Israel, hoe te verschepen, Verhuizers, vrachtbedrijven. Vragen over import van persoonlijke spullen naar Israel en gerelateerde aspecten i.v.m. douane en invoerrechten etc.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

plekje over in verhuiscontainer van Israel naar NL?

Postby susanvh » Mon Aug 08, 2011 1:08 pm

Plekje over in verhuiscontainer van Israel naar NL?

Hoi, ik en mijn Israelische vriend verhuizen na een paar jaar in Israel weer voor een tijdje naar Nederland.
Verhuis je ook binnenkort (tussen nu en begin november 2011) naar Nederland en heb je een plekje over voor wat dozen dan hoor ik dat graag! We hebben niet veel spullen, ik schat in dat het om 10 dozen gaat (met vooral boeken, wat keukenspullen, kleding en linnen). Je kunt me mailen op susanvh@gmail.com.
Of als er iemand tips heeft over wat de beste/ goedkoopste manier is om dozen naar NL te sturen, graag!

Bedankt en groet!
Susan
susanvh
Newby

Re: plekje over in verhuiscontainer van Israel naar NL?

Postby Hans & Malie » Mon Aug 08, 2011 6:33 pm

Ik weet dat er een service is die bestaat eruit dat je zelf je spullen moet aanleveren en inpakken in houten kisten....die op hun beurt dan weer , samen met anderen , in een container verscheept worden.
Het schijnt basis te zijn maar heel goed te werken.
Neem kontakt met een internationale verscheper in Holland die een vertegenwoordiger heeft in Israel....of wellicht heeft de ambassade een aanknoopunt voor je.
Mocht je het gevonden hebben zou ik het op prijs stellen als je het even komt melden...dan is het archief weer wat rijker...en dan graaf ik ondertussen in mijn eigen spelonken of ik het weer kan vinden.... :mrgreen:
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Return to Verhuizing, Verhuizers, Vracht, Import en Douane