Stage in Israel

Vragen over studeren op een Israelische universiteit en over onderwijs in Israel

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Stage in Israel

Postby ahammelburg » Mon Dec 18, 2006 11:46 pm

Ik ben momenteel hard op zoek naar een geschikte stage in Israel. Ik ben een doctoraalstudent Politicologie en bezig met de afronding van mijn studie. Ik ga vanaf januari een half jaar in Tel Aviv wonen om mijn scriptieonderzoek te doen. In de tussentijd wil ik dolgraag wat extra werkervaring opdoen. Heeft iemand nog tips? Alle ideeen zijn welkom!
ahammelburg
Active Member

Postby Studentje » Wed Dec 20, 2006 2:16 am

Misschien iets i.v.m. Euromed?
Studentje
Veteran
Veteran

Postby ahammelburg » Wed Dec 20, 2006 1:23 pm

Dank je wel. Dit is inderdaad een goed idee. Ik heb ze al aangeschreven!
ahammelburg
Active Member

Postby JonathanB. » Fri Oct 03, 2008 9:45 pm

http://www.dutch-forum.com/forum/viewtopic.php?t=1720

Hoi,

Ik zag bovenstaand bericht van alweer bijna 2 jaar geleden.
Nu ben ik erg benieuwd naar hoe het met jou gegaan is, wat je nu doet, wie je bent, wat je met Israel heb verder, enz..

Ik ben zelf 26 jaar, heb israelische vader, nederlandse moeder, woonde tot mijn 5e in israel. Heb sindsdien in nederland gewoond en elk jaar wel op vakantie geweest hier maar hebreeuws bijna allemaal vergeten.

In nederland heb ik bachelor rechten gehaald en nu ben ik in israel sinds 3 weken en wil hier een tijd wonen, taal leren, werken...
Ben er nog niet uit wat, waar, hoe lang enz. ben nog aan het orienteren voor de mogelijkheden en daarbij zijn alle tips welkom.

Dus ook stage behoort wellicht tot de mogelijkheden en mede daarom ook dit mailtje aan jou.

Ben benieuwd,

Groeten Jonathan

PS ik probeerde dit te mailen maar dat lukte niet, vandaar nu hier op het forum...
JonathanB.
Newby

Re: Stage in Israel

Postby nusin » Sun Jun 05, 2011 5:32 pm

Hee JonathanB,
Ik weet dat het inmiddels alweer 3 jaar geleden is dat je je bericht hebt geplaatst, maar hopelijk lees je dit nog.
Ik heb inmiddels ook mijn bachelor diploma rechten gehaald in Nederland en ben op zoek naar een stage in Israel voor de periode jan-juni 2012. Ik ben aan het proberen of ik bij de ambassade terecht kan, maar dat is een vrij strenge selectie.
Ik hoop in december mijn studie afgerond te hebben en ben nu aan het kijken naar mogelijkheden mss wel bij een mensenrechtenorganisatie. Ik vroeg me af hoe het bij jou is gegaan, waar jij nu mee bezig bent en of je misschien nog iets interessants weet voor mij?
Groetjes Nusin
nusin
Newby

Return to Universiteiten en Onderwijs in Israel