mbo opleiding

Vragen over de site en suggesties.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

mbo opleiding

Postby saartje » Sat Feb 17, 2007 6:23 pm

hoi! Ik heb een vraag! Ik heb in Nederland de opleiding Sociaal Pedagogisch Werk gedaan, dit is een MBO opleiding.. Hoe leg ik in Israel uit wat dat inhoud? College? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! groetjes saartje
saartje
Newby

Postby siempie » Sat Feb 17, 2007 9:57 pm

Het Israelisch Ministerie van Onderwijs heeft een afdeling die alle diploma's van erkende/bekende instituten weet te waarderen.
Bel de informatie or kijk op de website.
siempie
Veteran
Veteran

Postby Kachol Lavan » Sun Feb 18, 2007 8:46 am

siempie wrote:Het Israelisch Ministerie van Onderwijs heeft een afdeling die alle diploma's van erkende/bekende instituten weet te waarderen.
Bel de informatie or kijk op de website.

Dat klopt, ook de histadrut heeft zoiets. Verwacht alleen niet al te veel kennis van zake. Ze hebben een lijst en dat is het. De lijst is heilig en geeft niet altijd het goede niveau weer.
"Don't take your organs to heaven. Heaven knows, we need them here."
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Re: mbo opleiding

Postby saartje » Tue Feb 20, 2007 1:11 am

saartje wrote:hoi! Ik heb een vraag! Ik heb in Nederland de opleiding Sociaal Pedagogisch Werk gedaan, dit is een MBO opleiding.. Hoe leg ik in Israel uit wat dat inhoud? College? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! groetjes saartje

Heel erg bedankt! Ik ga er achter aan! x saartje :D
saartje
Newby

Re: mbo opleiding

Postby Vered » Tue Feb 20, 2007 11:21 am

In Nederland is er ook een organisatie die je hier volgens mij bij kan helpen. Het Nufik (afdeling Diplomawaardering en Onderwijsvergelijking) vertaalt en waardeert Nederlandse diploma's voor het buitenland (je kunt daar ook een apostille stempel krijgen als je die nodig hebt) en hebben ook contacten met Israel. Ze zitten in Den Haag. Telefoonnummer: 070 - 4260260

Mijn informatie dateert van 2004, dus het kan zijn dat er iets is veranderd, maar dan kunnen ze je van daar zeker verder helpen.

Succes ermee
Vered

saartje wrote:
saartje wrote:hoi! Ik heb een vraag! Ik heb in Nederland de opleiding Sociaal Pedagogisch Werk gedaan, dit is een MBO opleiding.. Hoe leg ik in Israel uit wat dat inhoud? College? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! groetjes saartje

Heel erg bedankt! Ik ga er achter aan! x saartje :D
Vered
Veteran
Veteran

Return to Vragen en Suggesties