Titchadshoe

Vragen over de site en suggesties.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Titchadshoe

Postby E.T. » Wed Mar 11, 2009 8:57 am

Ziet er mooi uit, maar 1 klein voorstel als het mag. Met de 'recent topics' in het begin en het grote aantal forummen, is het enorm lang allemaal (het hoofd pagina). Tachles, kunnen meerdere fora bij andere fora onder gebracht worden (is ook te zien aan de datum van de laatste post daar). Om maar een voorbeeld te noemen, 'belasting en wetgeving' kan prima samen gaan met 'zaken doen in Israel'. Ook 'export' en 'import' zouden volgens mij prima samen gaan in 1 forum in plaats van er 2 te hebben er voor (het is niet dat deze fora zo enorm druk zijn dat de import en export elkaar zouden storen). Andere voorbeelden zijn 'te koop' en 'gezocht' samen te doen, om dezelfde redenen. Er zijn meer voorbeelden, en het is uiteraard jullie besluit. Maar zoals het nu op mij over komt is dat de wil zo gedetailleerd mogelijk te helpen, het juist minder overzichtig is dan als er wat minder fora zijn, met niet minder onderwerpen.
E.T.
Veteran
Veteran

Re: Titchadshoe

Postby admin » Wed Mar 11, 2009 10:40 am

Hi ET,

Helemaal mee eens.
We zaten er ook al aan te denken, maar er zijn nog best een hoop dingen die nog afgemaakt moeten worden, dus als je samenvoegings suggesties hebt, stuur ze dan ff naar de PM.
Het is allemaal nl veel werk, dus die suggesties zijn ook een grote hulp.
admin
Site Admin
Site Admin

Postby E.T. » Thu Mar 12, 2009 8:46 am

admin wrote:..., stuur ze dan ff naar de PM.
Het is allemaal nl veel werk, dus die suggesties zijn ook een grote hulp.

Het was nogal lang, dus laat ajb even weten of het geheel is overgekomen per pm.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby bramn » Sat Mar 14, 2009 7:19 pm

het nieuwe prikbord ziet er goed uit.
echter zou ik graag willen zien dat de onderwerpen chronologisch van nu naar achter lopen en niet van het historisch begin van het onderwerp tot nu.
behatzlacha
bramn
Active Member

Postby admin » Sun Mar 15, 2009 9:02 pm

Hallo Bramn,

We zullen er eens naar kijken, een hoop functies in dit nieuwe systeem meester worden duurt even.

In the meanwhile:

Je kunt zelf ook de Topic en de post sorteren op Author, Selectable Post Time, Replies, Subject en Views in descending or ascending volgorde.

Succes
admin
Site Admin
Site Admin

Postby E.T. » Wed Jun 03, 2009 6:12 am

Is het mogelijk de 'search' optie wat uit te breiden, meer zoals hij voor de verandering was?
Als ik nu bijvoorbeeld 'vandaag' in toets, krijg ik te horen dat dat een te algemeen woord is om er op te zoeken. Op de vorige manier kon je er bij schrijven in welk raampje het woord moet voorkomen (bijvoorbeeld de subject regel), waardoor hij in no time de niet al te veel threads met dat woord kon terug vinden.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Wed Jun 03, 2009 6:48 am

Of iemand heeft heel snel gereageerd, of ik had de 'advanced search' tot nu toe niet opgemerkt :-).
Bedankt in ieder geval.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby admin » Wed Jun 03, 2009 2:16 pm

Ja goed he!

Maar eerlijkerheidshalve "het stond er al op" er zijn nog wel wat andere leuke features op deze nieuwe versie mogelijk zoals bijv het vergroten of verkleinen van het lettertype (voor de slecht lezenden onder ons).....

Dit is in te stellen door op de "groter/kleiner" tekentjes te klikken precies onder de Advanced Search knop.

Veel leesplezier.
admin
Site Admin
Site Admin

Return to Vragen en Suggesties