In de vorige opzet zag je gelijk wat "hot " was die dag.....nu is alles weer samengepakt........het zal best veel werk geweest zijn,maar ik vind het niet echt een verbetering

--Hans.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team
Hans & Malie wrote:Er zal vast een goede reden voor zijn,al zie ik deze nog niet,maar deze opzet lijkt mij minder gebruikers vriendelijk......
In de vorige opzet zag je gelijk wat "hot " was die dag.....nu is alles weer samengepakt........het zal best veel werk geweest zijn,maar ik vind het niet echt een verbetering![]()
--Hans.
E.T. wrote:Hans & Malie wrote:Er zal vast een goede reden voor zijn,al zie ik deze nog niet,maar deze opzet lijkt mij minder gebruikers vriendelijk......
In de vorige opzet zag je gelijk wat "hot " was die dag.....nu is alles weer samengepakt........het zal best veel werk geweest zijn,maar ik vind het niet echt een verbetering![]()
--Hans.
Het lijkt mij eerder een technisch probleempje. Als je goed kijkt, zie je in de buurt van waar die lijst zat een paar rare tekens die er niet moeten zitten. Ziet er volgens mij gewoon als een storing uit, van een iets ander soort dan hier de laatste tijd gebeurd (het zullen de kolonisten wel weer zijn...).
Hans & Malie wrote:Ik zie dat de 2 verzoeken die ik heb gedaan inmiddels zijn ingevoerd....grote klasse...thanx!
Nu kan iedereen zijn profiel aanpassen....een avatar plaatsen....en zelfs een verjaardag invullen...en voor wie dat gevoelig ligt zelfs zonder het geboortejaar....
--Hans.
dami wrote:Hans & Malie wrote:Ik zie dat de 2 verzoeken die ik heb gedaan inmiddels zijn ingevoerd....grote klasse...thanx!
Nu kan iedereen zijn profiel aanpassen....een avatar plaatsen....en zelfs een verjaardag invullen...en voor wie dat gevoelig ligt zelfs zonder het geboortejaar....
--Hans.
zonder geboorte jaar lukt het niet...
Hans & Malie wrote:[
Ik zie het nu ook ja........nou,vooruit dan maar.....dus voor iemand die het toch wil invullen kan,net als ik,2005 aanwenden als geboortejaar
![]()
![]()
![]()
Zodoende heb je toch je melding en blijft je leeftijd het best bewaarde geheim hier![]()
--Hans.
Route 4 wrote:Beheerders en administrator gefeliciteerd, eigenlijk heel het forum gefeliciteerd met de nieuwe look en mogelijkheden.
..en ehh in deze tijden dat privacy een historisch begrip is, vanwaar de schaamte voor onze leeftijd?
dami wrote:Hans & Malie wrote:[
Ik zie het nu ook ja........nou,vooruit dan maar.....dus voor iemand die het toch wil invullen kan,net als ik,2005 aanwenden als geboortejaar
![]()
![]()
![]()
Zodoende heb je toch je melding en blijft je leeftijd het best bewaarde geheim hier![]()
--Hans.
ik zie nog niks Hans....en ik ben tenminste al 4 jaar...
![]()
Route 4 wrote:Beheerders en administrator gefeliciteerd, eigenlijk heel het forum gefeliciteerd met de nieuwe look en mogelijkheden.
..en ehh in deze tijden dat privacy een historisch begrip is, vanwaar de schaamte voor onze leeftijd?
Return to Vragen en Suggesties
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests