Nieuwe opzet?

Vragen over de site en suggesties.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Nieuwe opzet?

Postby Hans & Malie » Tue Jul 19, 2005 6:25 am

Er zal vast een goede reden voor zijn,al zie ik deze nog niet,maar deze opzet lijkt mij minder gebruikers vriendelijk......

In de vorige opzet zag je gelijk wat "hot " was die dag.....nu is alles weer samengepakt........het zal best veel werk geweest zijn,maar ik vind het niet echt een verbetering :cry:

--Hans.
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Re: Nieuwe opzet?

Postby E.T. » Tue Jul 19, 2005 7:19 am

Hans & Malie wrote:Er zal vast een goede reden voor zijn,al zie ik deze nog niet,maar deze opzet lijkt mij minder gebruikers vriendelijk......

In de vorige opzet zag je gelijk wat "hot " was die dag.....nu is alles weer samengepakt........het zal best veel werk geweest zijn,maar ik vind het niet echt een verbetering :cry:

--Hans.

Het lijkt mij eerder een technisch probleempje. Als je goed kijkt, zie je in de buurt van waar die lijst zat een paar rare tekens die er niet moeten zitten. Ziet er volgens mij gewoon als een storing uit, van een iets ander soort dan hier de laatste tijd gebeurd (het zullen de kolonisten wel weer zijn...;-)).
E.T.
Veteran
Veteran

Re: Nieuwe opzet?

Postby Hans & Malie » Tue Jul 19, 2005 7:29 am

E.T. wrote:
Hans & Malie wrote:Er zal vast een goede reden voor zijn,al zie ik deze nog niet,maar deze opzet lijkt mij minder gebruikers vriendelijk......

--Hans.

Het lijkt mij eerder een technisch probleempje. Als je goed kijkt, zie je in de buurt van waar die lijst zat een paar rare tekens die er niet moeten zitten. Ziet er volgens mij gewoon als een storing uit, van een iets ander soort dan hier de laatste tijd gebeurd (het zullen de kolonisten wel weer zijn...;-)).

Dat denk [hoop] ik niet want die zijn allemaal onderweg.....toch?......of ze moeten onderweg ergens wat kabels de grond uit getrokken hebben.. 8)
En ik moest ook weer opnieuw een passwoord invullen e.d... :?:

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Dutch Forum wordt geupdate

Postby Christiaan Scholtes » Tue Jul 19, 2005 10:50 am

Heren,

We zijn op dit moment bezig met het updaten van de forum software en het toevoegen van diverse nieuwe features. In de komende paar dagen zal het forum wel beschikbaar blijven, maar de lay-out en functionaliteit af en toe niet optimaal zijn.

Maar wij zijn optimistisch, de nieuwe features zijn een echte vooruitgang!

We hopen jullie het snel te kunnen tonen.

Christiaan & Bert

P.S. We hebben net een 1e update van www.newinisrael.com achter de rug. Deze site is diverse malen gehacked door anti-Israel groeperingen. Ook onze forum site, gebaseerd op dezelfde software versie was gevoelig, vandaar ook de noodzaak voor deze update.
Christiaan Scholtes
Site Admin
Site Admin

Postby Hans & Malie » Tue Jul 19, 2005 10:58 am

Heren,

Ik in ieder geval zal met spanning uit kijken naar de nieuwe opzet.....ik hoop dan ook dat de voorstellen gedaan door een aantal leden in de nieuwe opzet meegenomen kunnen worden.......tot die tijd zullen we maar moeten aanmodderen :cry: :lol: :wink:

Succes...

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Postby shavit-e » Tue Jul 19, 2005 2:35 pm

He dat is leuk deze nieuwe opzet!!!
Ziet er overzichtelijk uit!!
Goed hoor.
shavit-e
Veteran
Veteran

Postby shavit-e » Tue Jul 19, 2005 2:50 pm

Zou het mogelijk zijn om in een apart schermpje of zoiets aan te geven wie er die dag jarig is?
Kunnen we felicitaties sturen en eventueel langs komen om taart te komen eten :wink:
shavit-e
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Tue Jul 19, 2005 4:49 pm

Ik zie dat de 2 verzoeken die ik heb gedaan inmiddels zijn ingevoerd....grote klasse...thanx!

Nu kan iedereen zijn profiel aanpassen....een avatar plaatsen....en zelfs een verjaardag invullen...en voor wie dat gevoelig ligt zelfs zonder het geboortejaar....

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Postby dami » Tue Jul 19, 2005 5:08 pm

Hans & Malie wrote:Ik zie dat de 2 verzoeken die ik heb gedaan inmiddels zijn ingevoerd....grote klasse...thanx!

Nu kan iedereen zijn profiel aanpassen....een avatar plaatsen....en zelfs een verjaardag invullen...en voor wie dat gevoelig ligt zelfs zonder het geboortejaar....

--Hans.

zonder geboorte jaar lukt het niet... :wink:
dami
Veteran
Veteran

Postby Kena » Tue Jul 19, 2005 5:17 pm

Wat een vooruitgang!

ImageImage
Kena
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Tue Jul 19, 2005 6:24 pm

dami wrote:
Hans & Malie wrote:Ik zie dat de 2 verzoeken die ik heb gedaan inmiddels zijn ingevoerd....grote klasse...thanx!

--Hans.

zonder geboorte jaar lukt het niet... :wink:

Ik zie het nu ook ja..... :cry: ...nou,vooruit dan maar.....dus voor iemand die het toch wil invullen kan,net als ik,2005 aanwenden als geboortejaar :D :D :wink:

Zodoende heb je toch je melding en blijft je leeftijd het best bewaarde geheim hier 8)

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Postby alice » Tue Jul 19, 2005 7:24 pm

Ziet er prachtig uit. :lol:

Alice
alice
Veteran
Veteran

Postby dami » Tue Jul 19, 2005 9:24 pm

Hans & Malie wrote:[
Ik zie het nu ook ja..... :cry: ...nou,vooruit dan maar.....dus voor iemand die het toch wil invullen kan,net als ik,2005 aanwenden als geboortejaar :D :D :wink:

Zodoende heb je toch je melding en blijft je leeftijd het best bewaarde geheim hier 8)

--Hans.

ik zie nog niks Hans.... :shock: en ik ben tenminste al 4 jaar... :wink: :wink:
dami
Veteran
Veteran

Postby Route 4 » Tue Jul 19, 2005 9:29 pm

Beheerders en administrator gefeliciteerd, eigenlijk heel het forum gefeliciteerd met de nieuwe look en mogelijkheden.
:) ..en ehh in deze tijden dat privacy een historisch begrip is, vanwaar de schaamte voor onze leeftijd? :roll:
Route 4
Veteran
Veteran

Postby dami » Tue Jul 19, 2005 10:34 pm

Route 4 wrote:Beheerders en administrator gefeliciteerd, eigenlijk heel het forum gefeliciteerd met de nieuwe look en mogelijkheden.
:) ..en ehh in deze tijden dat privacy een historisch begrip is, vanwaar de schaamte voor onze leeftijd? :roll:

tjaaaaa ..... vanwaar?
dami
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Wed Jul 20, 2005 5:56 am

dami wrote:
Hans & Malie wrote:[

--Hans.

ik zie nog niks Hans.... :shock: en ik ben tenminste al 4 jaar... :wink: :wink:

Staat er toch echt wel in hoor.... :oops: :wink:

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Postby Hans & Malie » Wed Jul 20, 2005 6:01 am

Route 4 wrote:Beheerders en administrator gefeliciteerd, eigenlijk heel het forum gefeliciteerd met de nieuwe look en mogelijkheden.

In mijn geval heeft het niks met schaamte te maken....maar er moet wat te raden over blijven 8) .....en ik vind het altijd leuk als men zegt:....jeetje,dat wist ik niet :D

Buiten dat wil ik elke verwijzing in een discussie naar leeftijd vermijden.......je kent dat wel:...hoe kan jij dat nou weten met jou leeftijd....of:....hé opa,wel bij de tijd blijven......of:..in mijn tijd ging dat anders :wink:

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Return to Vragen en Suggesties