volkomen anoniem

Vragen over de site en suggesties.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

volkomen anoniem

Postby dami » Wed Aug 10, 2005 10:32 pm

misschien heb ik iets gemist, maar hoe kan iemand totaal anoniem hier posten?? zie: DBI ....... :shock: :shock:
dami
Veteran
Veteran

Postby Von79 » Wed Aug 10, 2005 10:45 pm

Dan heeft ie ervoor gekozen om onzichtbaar te zijn in de gebruikerslijst 8)
Von79
Veteran
Veteran

Postby dami » Wed Aug 10, 2005 10:55 pm

aha.... snap het....... maar niet leuk toch? iedereen wordt gevraagd zich voor te stellen e.d. :shock:
dami
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Thu Aug 11, 2005 10:04 am

dami wrote:aha.... snap het....... maar niet leuk toch? iedereen wordt gevraagd zich voor te stellen e.d. :shock:

Ten eerste, het is geen must en niemand moet volgens mij. Ten tweede, als je goed oplet daar, ken jij tenminste 1 persoon die daar gewoon gelogen heeft qua echte naam enz. betreft.

Maar tachles, vind ik dat wie anoniem wil blijven dat rustig moet kunnen doen. Ik had er ook geen zin in al mijn details hier te vertellen, maar de druk werdt te zwaar dat het gewoon niet leuk meer was. Besides, genoeg mensen die via pm's wisten wie ik was dus echt veel maakte het nou ook weer niet uit.

Ik moet wel toegeven, dat zodra je het eenmaal gedaan hebt, het enorm irritant is te discussieren of praten met mensen die het nog niet gedaan hebben...:-). Maar after all, ik wou het ook niet destijds, dus wat kan ik van hun eisen?
E.T.
Veteran
Veteran

Return to Vragen en Suggesties