Please vote for my sweet little ginger LINA

Alle overige onderwerpen hier s.v.p.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Please vote for my sweet little ginger LINA

Postby suusje » Tue Aug 03, 2010 5:02 pm

Wat klinkt er nu mooier dan de lach van een baby? :lol:

Pampers heeft een leuke actie namelijk de Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland. Ik heb mijn dochtertje van 7 mnd LINA ervoor opgegeven

Mag ik jullie daarom vragen om voor Lina te stemmen? Dat kan via deze link :

http://www.blijstebaby.nl/foto/18869

En dit is wat we kunnen winnen.......

Prijzen!
De winnaar van de Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland wint een spaarrekening met € 5.000, is het gezicht van een Pampers Active Fit campagne, krijgt een professionele fotoreportage bij WIJ, ontvangt een babyleven lang Pampers luiers en doekjes t.w.v. maximaal € 1.800 en mag tot slot een Fisher Price speelgoedbon t.w.v. € 300 in ontvangst nemen!
De winnaars van de 2e en de 3e prijs winnen een babyleven lang Pampers luiers en doekjes t.w.v. maximaal € 1.800 en een Fisher Price speelgoedbon t.w.v. € 100.

Zou heel tof zijn als jullie mij hiermee zouden willen helpen.
Alvast bedankt namens LINA
suusje
Veteran
Veteran

Re: Please vote for my sweet little ginger LINA

Postby suusje » Tue Aug 03, 2010 8:05 pm

als de 14 personen eens gingen stemmen die dit berichtje hebben gelezen dan schiet het in iedergeval lekker op

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
suusje
Veteran
Veteran

Re: Please vote for my sweet little ginger LINA

Postby suusje » Wed Aug 04, 2010 7:51 am

karinvangeffen wrote:Het is niet gemakkelijk om te stemmen.
Ik wil me aanmelden, dan komt er boven aan t scherm te staan, dat t druk is dat t n tijd kan duren, maar dat zie je dan nietstaan. Dus ik heb 10 mailtjes in mn mailbox na 2 uur. Ik probeer dus te stemmen, maar omdat dt wachtwoord zo vaak geweizigd is, zegt hij nu dus ook dat ik niet het juiste wachtwoord heb, dus misschien is er nog een 11de wachtwoord op komst.
En anders probeer ik het morgen nog wel n keer.

Succes

:lol: jep de site is traaaaag waardeloos maar ja de prijs is wel erg leuk dus blijf het zelf ook proberen :lol:
Je kan het beste de meest resente code gebruiken haha mis idd nr 11 :o
Super dat je het gebrobeerd hebt !!!
thanx Karin
suusje
Veteran
Veteran

Return to Overig