Mijn nieuwe vriend....

Alle overige onderwerpen hier s.v.p.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Mijn nieuwe vriend....

Postby Hans & Malie » Mon Apr 11, 2011 1:57 pm

Image

Geachte leden,
Op de bovenstaande foto treffen jullie mijn nieuwe vriend aan.
En zoals jullie zien een behoorlijke vriend!
Wij van het asiel zoeken voor deze vriend een fijne omgeving omdat voor hem het leven in het asiel erg moeilijk is...niet alleen voor hem natuurlijk , maar hij is nogal aan de ruime kant... :mrgreen:
Dus als je kunt , of iemand weet die het aankan? , laat het me weten en ik zorg er persoonlijk voor dat de hond bij je thuis wordt afgeleverd....en tevens zorg ik ervoor dat het inpassen zo gladjes mogelijk zal verlopen.
Daarvoor zal ik gratis mijn diensten aanbieden aan een ieder die deze hond een warm huis zal geven.
Zeg je : deze hond is me te groot , maar ik wil eigenlijk best een hond adopteren?
Dan zal ik ook daarvoor gratis mijn diensten aanbieden om samen met je een passende hond voor je uit te zoeken.
Als je zegt : ik kan zelf geen honden in huis hebben , maar wil eigenlijk best wel wat doen.
Loop dan eens binnen bij een asiel bij je in de buurt?...ze zullen erg blij zijn met het feit dat je een paar vrije uurtjes kunt besteden voor het wandeln met een hond.
Op deze wijze help je de hond en werk je gelijk aan je eigen gezondheid.

Deze hond is ondergebacht in het asiel van Ra'anana waar ik een paar dagen in de week als vrijwilliger de honden de natuur mee in neem.
Kun je het zelf?..of weet je iemand?...laat het me weten aub en we kunnen afspreken om het e.e.a. te laten gebeuren!

Groeten,

Hans.

-----------

Dear friends,
On this picture you see me and my new best friend.
And as you all can see it's a big friend!
We of the animal shelter are looking for a new home for our new friend because living in a shelter for this dog , and any other dog of course , is not the best way to spend your day's as a dog.
But because of his size it's harder on him despite the care we give him.
If you have a place for this fine dog , or know someone who does?..please let me know and i personally will take care of it and deliver this dog at your home , or the home of the person you know and wants this dog.
if you say : this dog is to big for me , but i can adopt a smaller dog?...then i can also help you in finding the best dog together with you from our shelter , or a shelter near you free of charge.
If you say : i can not have a dog in my life , but i can give some time to help out?...then walk into a shelter near you and you will see they will be more then happy to have your help in walking the dogs.
This way you will help the dogs and work on your health all in one!

So , i will help out and give my services free of any charge to help and make this transition as smooth as possible for this dog , or for any other dog from the shelter.

This dog is in the shelter of Ra'anana where i work as a volunteer a few day's in a week to take the dogs out into the nature.
So , can you help , or know someone who wants a dog like this , or any other dog?....please let me know and we can get together to make it happen!

With kind regards,

Hans
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Re: Mijn nieuwe vriend....

Postby Kachol Lavan » Wed Apr 13, 2011 1:23 pm

Ik ga je aanbod aannemen in de zomer. Wij verhuizen dan naar een kibbutz en de meiden willen dan eindelijk de hond hebben waar ze al zo lang om zeuren. Ik wil niet zo'n grote hond als je op de foto hebt, maar ik vind het een goed idee om een hond uit het asiel te nemen. Ik neem aan dat je me een beetje kan helpen een hond te kiezen die nog op te voeden valt en mij aanwijzingen te geven hoe je een hond opvoedt. Met mijn kinderen heb ik jammerlijk gefaald (ze zijn meer Israelisch geworden dan mijn bedoeling was :oops:).
"Don't take your organs to heaven. Heaven knows, we need them here."
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Wed Apr 13, 2011 2:06 pm

Kachol Lavan wrote:Ik ga je aanbod aannemen in de zomer. Wij verhuizen dan naar een kibbutz en de meiden willen dan eindelijk de hond hebben waar ze al zo lang om zeuren. Ik wil niet zo'n grote hond als je op de foto hebt, maar ik vind het een goed idee om een hond uit het asiel te nemen. Ik neem aan dat je me een beetje kan helpen een hond te kiezen die nog op te voeden valt en mij aanwijzingen te geven hoe je een hond opvoedt. Met mijn kinderen heb ik jammerlijk gefaald (ze zijn meer Israelisch geworden dan mijn bedoeling was :oops:).

Het zal me een eer zijn om jou en je familie te paren met de beste mogelijk oplossing uit een assiel.
Mijn aanbod staat om je , vrij van kosten , te helpen een juiste hond uit te zoeken en zijn / haar inpassing in je gezin zo gladjes mogelijk te laten verlopen.
Mijn kinderen zijn eveneens te veel doorgeschoten.... :mrgreen:
Hans & Malie
Team Member

Postby Kachol Lavan » Sun Jul 17, 2011 7:56 am

Het is zomer, en we zijn verhuist naar de kibbutz. Hoe kan ik in contact komen met je?
"Don't take your organs to heaven. Heaven knows, we need them here."
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Sun Jul 17, 2011 10:45 am

Kachol Lavan wrote:Het is zomer, en we zijn verhuist naar de kibbutz. Hoe kan ik in contact komen met je?

Stuur me een mail naar ; dogwhisperer58@gmail.com

Vermeld ook je adres voor de GPS....want anders verdwaal ik.... :mrgreen:
Hans & Malie
Team Member

Return to Overig