We zien dagelijks berichten van diverse leden maar weten niet wie deze leden nu eigenlijk zijn of wat ze bezig houd in het leven.....

Lijkt het niet leuk om met dit topic wat meer te weten te komen over de achtergronden van de leden van Dutch-forum

Ik zal het voortouw nemen

Mijn naam is duidelijk,en ik ben gehuwd met Malie een Jemeniet.
Malie heeft 17 jaar in Holland gewoond en vondt het wel genoeg......we zijn 6 jaar geleden op Alyah gekomen....en we hebben 2 kids.
Een dochter van 10...en een zoon van 6......en daar houden we het ook bij

Mijn Alyah was niet envoudig want ik ben een echte Hollander en na 6 jaar heb ik nog steeds van die dagen....
Dat is niks bijzonders want ik ken mensen die reeds 50 jaar hier zijn en die nog steeds met dezelfde problemen kampen....maar je past je gewoon maar aan.

Heimwee?.....nee,niet echt....wel naar sommige produkten maar niet echt naar Holland.
Zo..dat was het in het kort......ik ben benieuwd of er nog meer leden zijn die het een en ander willen vertellen

Als ik wat vergeten ben dan hoor ik het wel....ook lijkt het me leuk als we in het profiel een geboorte datum kunnen opnemen zodat je dagelijks even kunt kijken op de site of er iemand jarig is die dag.
Het is altijd leuk als die dag niet onopgemerkt voorbij gaat...dat wil zeggen op de site dan

Met groet......Hans.