Israël schopt Gretta het land uit

Plaats hier je vraag, antwoord, standpunt t.o.v. de, Israelische politiek.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Israël schopt Gretta het land uit

Postby Matthew » Mon Oct 10, 2005 10:13 pm

Sam en Moos bewaakten de Israelische grens en zagen Gretta. Sam zei: schop haar eruit, Moos zei: ok dan! Dus Gretta Duisenberg mag Israël niet meer in. Mevrouw wilde samen met een groep kunstenaars, linkse journalisten en schrijvers een bezoekje brengen aan haar geliefde Westoever. Maar helaas, Wim is gestopt met roken, en wie is Gretta nu zonder haar man. Dat snappen de Israëliërs natuurlijk ook en zodoende stond Gretta vanochtend alweer met de beautycase op Schiphol. De rest van de groep mocht het land wel in en deed dat ook, zonder Gretta, dus iedereen blij. Officiële reden van de weigering: Vanwege veiligheidsredenen...
http://www.nu.nl/news/605732/20/Gretta_ ... et_in.html
Matthew
Team Member

Postby miriam2 » Tue Oct 11, 2005 12:22 am

Het zou toch dubbel zo leuk zijn als bij het terugkeren in Nl Gretschen bij de douane werd tegengehouden en NL niet meer inkwam wegens *veiligheidsredenen*

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
miriam2
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Tue Oct 11, 2005 6:27 am

Klopt...stond al in " vandaag gelezen " van eergisteren.....Matthew?...lees je mijn topic niet?... :lol: :wink:

--Hans.
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Postby Hans & Malie » Tue Oct 11, 2005 7:42 am

miriam2 wrote:Het zou toch dubbel zo leuk zijn als bij het terugkeren in Nl Gretschen bij de douane werd tegengehouden en NL niet meer inkwam wegens *veiligheidsredenen*

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat zou inderdaad een joke zijn " persona non grata " en de gegels van " Mister Euro " zouden dan ook niet meer helpen...
:lol: :lol: :lol:

Image

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Postby E.T. » Tue Oct 11, 2005 8:16 am

Om heel eerlijk te zijn, begrijp ik het niet helemaal. De meeste reacties op de fora vinden het gewoon geinig dat Duisenberg gepest wordt, maar als je het even inhoudelijk bekijkt, is er iets wat dit mens wil waar Shimon Peres en Jossi Beilin (als voorbeelden) het niet mee eens zijn? Om van verschillende forum leden nog maar niet te praten...:-).
Ik ken haar niet zo, en het enige wat ik van haar weet leer ik van wat er op de fora van haar geciteert wordt, maar de algemene indruk die ze op me maakt is dat ze gewoon ultra links Israel is, nothing more than that. Wat mij betreft mogen alle ultra linkse Israeliers het land uit, maar als we even serieus blijven, niet echt een reden om iemand het land niet binnen te laten, hoe geinig het ook is dat dit mens een beetje vernederd wordt.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Matthew » Tue Oct 11, 2005 10:11 am

Dat zou inderdaad een joke zijn " persona non grata " en de gegels van " Mister Euro " zouden dan ook niet meer helpen...
:lol: :lol: :lol:
--Hans.

Je bedoelt Persona non Greta...
Matthew
Team Member

Postby Hans & Malie » Tue Oct 11, 2005 10:45 am

Ik zet ze voor..en jij kopt ze in.... :lol: :wink:

--Hans.
Hans & Malie
Team Member

Return to Politiek Israel