Maandag 14 April, 20:30, Dutch Forum Borrel Tel Aviv

Berichten en mededelingen van het Dutch Forum en informatie over Dutch Forum Events in Israel

Moderators: Beheer, Matthew

Maandag 14 April, 20:30, Dutch Forum Borrel Tel Aviv

Postby Matthew » Sun Apr 13, 2008 10:04 am

Maandag 14 April is er weer een Dutch Forum Borrel in de Gaya Sportsbar in Tel Aviv

Na een gezellige borrel in Jeruzalem afgelopen donderdag, verwachten we maandag ook een hoop Nederlanders bij de borrel in Tel Aviv, als vanouds met Nederlandse muziek en de Toppers op een groot scherm!

Gaya Sportsbar
Yad Eliyahu, Nokia Stadium, Gate 12
Tel Aviv

Tot Maandag!
Matthew
Team Member

Postby Guest » Sun Apr 13, 2008 10:30 am

Matthew wrote:Hier de engelse routebeschrijving:

Getting to the Nokia Stadium is very easy. Driving on "Ayalon Highway" from Herzeliya towards Tel Aviv, you turn left at the "La Guardia" junction. You cross the Ayalon bridge and drive on La Guardia and then the first traffic light turn left(not back to the Ayalon) this is Sderoth Hamapilim until you get to T crossing. At this point you turn right, (Wingate Street) Now you see the Nokia Stadium on your left. You take the entrance to the parking lot on the left and drive to the closest parking space near GATE 12. There you will see the Sports Bar.
For people with GPS, please punch Wingate Street 14, Tel Aviv in your devices and you will find the stadium opposite Wingate 14.

Kiskillilla wrote:De sports bar op de Rest.co.il site.

En in de Hebreeuwse Dapei Zahav. Zie het stadium (groene cirkel) aan de linkerkant van de indicator.

Op een Engelse kaart.
Kijk op de kaart in vak H4, nr. 59
Guest

Postby Hans & Malie » Sun Apr 13, 2008 10:38 am

hasenaar wrote:
Matthew wrote:Hier de engelse routebeschrijving:

Getting to the Nokia Stadium is very easy. Driving on "Ayalon Highway" from Herzeliya towards Tel Aviv, you turn left at the "La Guardia" junction. You cross the Ayalon bridge and drive on La Guardia and then the first traffic light turn left(not back to the Ayalon) this is Sderoth Hamapilim until you get to T crossing. At this point you turn right, (Wingate Street) Now you see the Nokia Stadium on your left. You take the entrance to the parking lot on the left and drive to the closest parking space near GATE 12. There you will see the Sports Bar.
For people with GPS, please punch Wingate Street 14, Tel Aviv in your devices and you will find the stadium opposite Wingate 14.

Kiskillilla wrote:De sports bar op de Rest.co.il site.

En in de Hebreeuwse Dapei Zahav. Zie het stadium (groene cirkel) aan de linkerkant van de indicator.

Op een Engelse kaart.
Kijk op de kaart in vak H4, nr. 59

Ik weet niet wat je zeggen wilt....maar weet je nu waar het is?

Image ....de man achter de blog en die maar niet deze foto in z'n profiel krijgt.... :wink:
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Postby Guest » Sun Apr 13, 2008 10:45 am

Hans & Malie wrote:Ik weet niet wat je zeggen wilt....maar weet je nu waar het is?

Image

Ja, ik weet het en ga eens kijken of ik nu mijn foto op de juiste plaats krijgen kan.

Jim Hasenaar
Guest

Postby Guest » Sun Apr 13, 2008 10:52 am

Nee, lukt me weer en nog niet.
Leg het me nog maar eens voor de laatste keer uit.

Image
Jim Hasenaar
Guest

Postby Kiskillilla » Sun Apr 13, 2008 1:45 pm

Je bent niet de enige, het lukt mij ook niet om een avatar te maken, het programma blijft aangeven dat de avatar te groot is terwijl hij onder de maximale maat van deze site is... De beheerders moeten er maar es naar kijken.
Link Guide for Newcomers
Click
Get around in Israel
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Sun Apr 13, 2008 2:22 pm

Kiskillilla wrote:Je bent niet de enige, het lukt mij ook niet om een avatar te maken, het programma blijft aangeven dat de avatar te groot is terwijl hij onder de maximale maat van deze site is... De beheerders moeten er maar es naar kijken.

Zet hier even de foto die je plaatsen wilt...en dan kijk ik even hoe of wat...

~ Hans ~
Hans & Malie
Team Member

Postby Guest » Sun Apr 13, 2008 5:35 pm

Hans & Malie wrote:Zet hier even de foto die je plaatsen wilt...en dan kijk ik even hoe of wat...

~ Hans ~

Deze foto:
Image
Jim Hasenaar
Guest

Postby Hans & Malie » Sun Apr 13, 2008 6:59 pm

hasenaar wrote:
Hans & Malie wrote:Zet hier even de foto die je plaatsen wilt...en dan kijk ik even hoe of wat...

~ Hans ~

Deze foto:
Image
Jim Hasenaar

Je weet dat ik die foto van jou al eens in mijn avatar heb gehad voor 'n dag...daarna snel weer weggehaald omdat men begon te denken dat ik wel wat leek op die le.....nou ja..je begrijpt 't wel denk ik.... :wink:

De quote die ik aanhaalde was voor de andere posting die zegt dat ze een fout melding krijgt over de groote van de pic...en dus vroeg ik haar de bewuste foto te plaatsen zodat ik even kan zien hoe of wat...
En daar wacht ik dus even op....
Hans & Malie
Team Member

Postby Kiskillilla » Sun Apr 13, 2008 7:36 pm

Laten we es beginnen met een afbeelding die ik aangepast heb naar maximalen die aangegeven worden bij het uploaden van een avatar op het Dutch Forum, nl. 109 pixels X 149 pixels en 3.91 KB groot.

Image

Ik heb de code als pm naar je gestuurd.
Link Guide for Newcomers
Click
Get around in Israel
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Postby nienke » Sun Apr 13, 2008 9:03 pm

hallo,
weet iemand ook voor mensen zonder een auto hoe je er met het openbaar vervoer kan komen? Welk station in Tel Aviv.
nienke
Veteran
Veteran

Postby Matthew » Sun Apr 13, 2008 9:24 pm

Vanaf station HaHagana of Shalom is het redelijk aan te lopen ook is een taxi vanaf die stations betaalbaar, max. 5 minuten rijden.
Matthew
Team Member

Postby Hans & Malie » Mon Apr 14, 2008 5:06 am

Kiskillilla wrote:Laten we es beginnen met een afbeelding die ik aangepast heb naar maximalen die aangegeven worden bij het uploaden van een avatar op het Dutch Forum, nl. 109 pixels X 149 pixels en 3.91 KB groot.

Image

Ik heb de code als pm naar je gestuurd.

Zoals je ziet is er niets mis mee en kun je hem in je avatar plaatsen zoals ik nu gedaan heb....

~ Hans ~
Hans & Malie
Team Member

Postby Kiskillilla » Mon Apr 14, 2008 9:57 am

Het is dit keer gelukt omdat ik de URL in een ander vakje heb gezet dan eerder "Gebruik avatar op andere site:" Als ik de URL daarin plaats lukt het wel. Bedankt Hans!
Link Guide for Newcomers
Click
Get around in Israel
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Mon Apr 14, 2008 10:00 am

Kiskillilla wrote:Het is dit keer gelukt omdat ik de URL in een ander vakje heb gezet dan eerder "Gebruik avatar op andere site:" Als ik de URL daarin plaats lukt het wel. Bedankt Hans!

Graag gedaan..nu nog die ene in Matan zover krijgen dat hij die 10 seconden voor elkaar krijgt om z'n foto te plaatsen... :wink:
Hans & Malie
Team Member

Postby Christiaan Scholtes » Mon Apr 14, 2008 12:04 pm

Jim,

Ik heb 'm erop gezet. Je staat er mooi bij :wink: .

Groeten,

Christiaan
Groeten,

Christiaan Scholtes

The Dutch Forum Team
http://www.dutch-forum.com/forum
Christiaan Scholtes
Site Admin
Site Admin

Re: Avatar Jim Hasenaar

Postby Guest » Mon Apr 14, 2008 12:09 pm

Christiaan Scholtes wrote:Jim,

Groeten,

Christiaan

Joffi, bedankt Chris.
Zie je vanavond.

Jim Hasenaar
Guest

Postby Hans & Malie » Mon Apr 14, 2008 2:42 pm

hasenaar wrote:
Christiaan Scholtes wrote:Jim,

Groeten,

Christiaan

Joffi, bedankt Chris.
Zie je vanavond.

Jim Hasenaar

Nou..nou..dat heeft wat voeten in aarde gehad zeg..en dan zo'n resultaat?... :roll: :wink:
Enuuuh Chris?..nu weet ie 't nog niet..
Hans & Malie
Team Member

Postby Guest » Mon Apr 14, 2008 5:48 pm

Hans & Malie wrote:
Enuuuh Chris?..nu weet ie 't nog niet..

Dat klopt Hans. Maar wat geeft het, de foto staat er en jij legt me nog wel eens een keer uit hoe ik het zelf kan doen.

Jim Hasenaar.
Guest

Return to Dutch Forum Berichten & Events