Sinterklaas kaarten verkoop Borrel Tel Aviv - Do 26 Nov

Berichten en mededelingen van het Dutch Forum en informatie over Dutch Forum Events in Israel

Moderators: Beheer, Matthew

Sinterklaas kaarten verkoop Borrel Tel Aviv - Do 26 Nov

Postby admin » Wed Nov 18, 2009 10:28 am

Zie de post van de Dutch Forum borrel voor de Sinterklaas kaarten voor verkoop.

viewtopic.php?f=63&t=3074

Groeten en tot Donderdag 26 Nov!

Dutch Forum
admin
Site Admin
Site Admin

Re: Sinterklaas kaarten verkoop Borrel Tel Aviv - Do 26 Nov

Postby PRG » Wed Nov 18, 2009 7:02 pm

Hartstikke leuk dat er een borrel komt volgende week! :D

Zoals ik eerder op dit forum aangaf, zou ik het persoonlijk erg leuk vinden om een social event van Dutch Isaeli (of andersom) mee te maken gedurende de tijd dat ik in IL ben om hier werk en woonruimte te zoeken (van 12/11-26/11)...Ik zou kortom erg blij zijn geweest als de borrel deze week gepland was, of op een dag tot max. halverwege volgende week... :wink: Helaas zit ik DV op de (mid)dag van jullie borrel echter net weer in het EL AL toestel richting A'dam :cry:

Maar ik begrijp het uiteraard hoor, je kunt moeilijk met iedereen rekening houden, laat staan met een onbekende nieuweling. Nou, het beste allemaal, misschien is er straks iets tussen 29 december en 11 januari, dan hoop ik weer in IL te zijn en lukt een ontmoeting mogelijk wel
(overigens, mocht er tòch toevallig nog een ander iets georganiseerd gaan worden tussen nu en donderdag 26/11, sms het me dan svp even op nummer 054-9168044. Want één van mijn bedoelingen van deze reis was juist om andere geëmigreerde Nederlanders te ontmoeten!

Groet vanuit strandcafé LaLaLand in Tel Aviv,

Peter G.
PRG
Newby

Postby Beheer » Sat Nov 21, 2009 6:23 pm

karinvangeffen wrote:Als je alleen naar de aankomst van de boot en sinterklaas wil komen kijken, kan dat altijd?

Uiteraard kan dat,maar het is veel leuker om ook mee te gaan varen,toch?

Mvrgr,

Beheer.
Beheer
Team Member

Postby Marianne M » Sun Nov 22, 2009 7:35 pm

Karin,

Als je zin hebt dan kan je ook mee doen met de voorbereidingen voor de Sinterklaas intocht op Vrijdag de 4e December.
We zouden het fantastisch vinden als er zich nog nog een paar vrijwilligers zouden melden die bereidt zijn om te helpen met de versiering van de boot en het schmincken van de Pieten en Petra's... het is altijd reuze gezellig. Zo ja laat het me even weten :D
Marianne M
Veteran
Veteran

Postby Matthew » Sun Nov 29, 2009 12:31 pm

De kaarten voor de SInterklaasboot zijn inmiddels uitverkocht. Nieuwe aanmeldingen worden op de reserve lijst geplaatst. De deelnemers ontvangen uiterlijk dinsdag de bootindeling en vertrektijden.
Matthew
Team Member

Postby Matthew » Tue Dec 01, 2009 5:36 pm

ivm de grote belangstelling voor Sinterklaas is er besloten een 3e Sinterklaastocht in te lassen, voor de belangstellenden zijn er dus nog kaarten beschikbaar voor as vrijdag!
Matthew
Team Member

Return to Dutch Forum Berichten & Events