Sinterkaasfeest 2009 - het Dutch Forum Bedankt

Berichten en mededelingen van het Dutch Forum en informatie over Dutch Forum Events in Israel

Moderators: Beheer, Matthew

Sinterkaasfeest 2009 - het Dutch Forum Bedankt

Postby admin » Fri Dec 04, 2009 9:12 pm

Het Dutch Forum Sinterklaas feest was ook dit jaar een super geslaagd feest.
Vele kinderen en hun ouders waren weer op deze dag aanwezig.

Hiervoor willen wij dan ook de mensen bedanken die vele uren hebben zitten in de voorbereiding van dit feest.
Speciaal willen wij Matthew Reynders, Jeroen Poppers, Suzanne Jaacov-van Colmjon, Marianne Melcherts en Bert Knot bedanken voor de organizatie van het evenement, en de vele vele uurtjes die zij er in staken om deze dag vlekkeloos te laten verlopen.
Bedankt !!!

Verder is er nog een hele groep vrijwilligers die bij deze Sinterklaas dag actief waren:

Conny
Henriette
Charlotte
Willem
Sandra
Dineke
Wouter
Irene
Efraim
Emanual
Karin
Patrick
Orit
NL Ambassade
Ambassadeur Michiel den Hond
alle sleeppieten voor de pepernoten import

Wij bedanken jullie allen voor dit geweldige kinderfeest !!!

Het Dutch Forum

PS: Het Dutch Forum wordt volledig gedragen door vrijwilligers die belangeloos hun tijd steken in het organizeren en uitvoeren van evenementen, hulp voor mede-nederlanders in Israel in vele vormen (online of off-line) Dus bij deze willen wij ook deze vrijwilligers bedanken.
admin
Site Admin
Site Admin

Re: Sinterkaasfeest 2009 - het Dutch Forum Bedankt

Postby DBI » Fri Dec 04, 2009 11:58 pm

Namens vrouw en kinderen sluit ik me bij het bovenstaande aan, en bedank ik hierbij iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.
Het was weer buitengewoon leuk en geslaagd. Voor onze jongste was het de eerste keer, hij was als de dood voor de pieten - al raakte hij onderweg niet over piet en het paard uitgepraat, maar in boeken, op plaatjes en DVD is het blijkbaar toch minder eng dan in het echt, hoe aardig de pieten ook zijn - maar hij heeft op zee aardig wat pepernoten soldaat gemaakt, en zong onderweg naar familie in Qiryat Ono keer op keer Dag Sinterklaasje. Voor de andere twee is het al een echte traditie, al waren ze net zo enthousiast en opgewonden als in de voorgaande twee jaren.
Een speciaal petje af voor Sinterklaas dit jaar, het leek mij moeilijker dan ooit tevoren om drie keer die hoge golven te trotseren, en dan nog geduldig ( wij gingen met de derde rit mee ) met alle kinderen op de foto te gaan, de kinderen te helpen met de kwis ( goed idee ) etc. Kol HaKavod.
We komen net - na nog wat omzwervingen op weg naar Haifa - thuis, als ik morgen aardige foto's tegenkom zal ik die posten. Shabbat shalom, en voor zover relevant: een fijne pakjesavond.
DBI
Veteran
Veteran

Postby Suzanne » Sat Dec 05, 2009 10:49 am

Zo, wat was ik brak op die boot :( , en nu schor, maar wat was het weer leuk! Ik heb de foto's naar de administratie gestuurd, die zullen vandaag of morgen wel op de server komen.
Wie een CD van het Zandkasteel op de boot heeft laten liggen; die ligt nu bij mij en kan afgehaald worden.
Suzanne
Veteran
Veteran

Postby DBI » Sat Dec 05, 2009 1:13 pm

Suzanne, ik heb je een mailtje en voor de zekerheid ook een PM gestuurd.
DBI
Veteran
Veteran

Postby elia » Sat Dec 05, 2009 8:29 pm

het was helemaal top, en ik hing groen over de reling, maar de kids genoten!
elia
Veteran
Veteran

Return to Dutch Forum Berichten & Events