IDT zoekt Nederlands sprekenden voor McAffee

Zoek je een baan of heb je een baan aanbieding of een andere cariere / werk mogelijkheid beschikbaar? Schrijf het hier.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

IDT zoekt Nederlands sprekenden voor McAffee

Postby admin » Wed Mar 28, 2007 12:06 am

IDT zoek naar Nederlands sprekenden die telefonische
verkoop willen doen voor het McAffee virusscannerprogramma.

Hieronder de informatie die we van IDT ontvingen:

Now Hiring! Sales Professionals!

Carry out outbound calls to new potential customers on behalf of McAfee, a prestigious anti-virus software company, and call existing customers for the renewal of existing products and licenses.

Hours: M-TH, 10:00-19:00, F: 10:00-14:00

Full-time and part-time available
Hourly wage + awesome commissions
Paid training

Requirements:

•Mother-tongue speaker of one of the following: Danish, Swedish, Dutch,
Flemish, French, German, Italian, Polish, Portuguese, or Spanish
•Basic English
•Excellent communication skills
•Dynamic and motivated personality
•Sales experience – a plus
•Basic computer skills
•Availability to work immediately required

Please forward resume to: jobs@idtglobal.com with position code DU162 in the subject line or call 02-5412902
admin
Site Admin
Site Admin

Postby gerrit_be » Wed Mar 28, 2007 11:44 am

I have worked for McAfee before in a different callcenter, and I am quatrolingual.

May I ask if the company would be willing to sponsor a working permit, or is this not possible? Since I am familiar with McAfee itself and since I speak the language you need, I'd be happy to apply.
gerrit_be
Veteran
Veteran

Postby Guest » Wed Mar 28, 2007 12:02 pm

gerrit_be wrote:I have worked for McAfee before in a different callcenter, and I am quatrolingual.

May I ask if the company would be willing to sponsor a working permit, or is this not possible? Since I am familiar with McAfee itself and since I speak the language you need, I'd be happy to apply.

Gerrit ik adviseer je contact op te nemen met:
jobs@idtglobal.com with position code DU162 in the subject line or call 02-5412902
Dat lijkt me beter dan op deze site te wachten op een antwoord.

Steeds tot u dienst,
Jim Hasenaar
Guest

Postby gerrit_be » Thu Mar 29, 2007 4:03 pm

Ik heb die mensen niet gemaild, heb ze zelfs gebeld. Leek me een iets directer methode dan een mail...

Dit keer een iets ander antwoord dan eerder, maar wel een ietwat vreemd: men zoekt mensen met mijn profiel en men is bereid een werkvergunning te sponsoren maar ik moet eerst in Jeruzalem gaan verblijven. Men wist wel min of meer te garanderen dat ik dan welkom ben bij hun verblijf, en dat mijn niet-joodse achtergrond geen probleem vormt. Maar hoe verwacht men dat iemand verhuist voor hij zekerheid over werk krijgt?? Nu ja, indien ik echt weet dat de kans op aanwerving heel reeel is wil ik gerust een paar weekjes naar Jeruzalem komen zodat ze de daad bij het woord kunnen voegen, maar hoe ga ik tijdens die paar weken de rekeningen betalen (hotel alleen al is niet goedkoop... en een huurcontract afsluiten zonder eerst een inkomen gegarandeerd te hebben , zou helemaal te gek zijn, dus tenzij ik een zeer goedkope slaapplaats kan garanderen voor een paar weken -die hen de tijd geeft dat werkaanbod te concretiseren- zie ik het niet meteen realiseerbaar...)
gerrit_be
Veteran
Veteran

Postby Guest » Thu Mar 29, 2007 8:58 pm

Tja, je moet de sprong eens wagen Gerrit. Hier werk verzekeren wanneer je hier niet bent kan niemand. Ze willen je zien en (aan)voelen.

Doe in de zomer een gok en ga naar Israel. Het enige wat je nodig hebt is een retour ticket, wat centen op zak eneen rugzak met slaapzak. In de zomer kun je in de openlucht slapen wanneer het noodzakelijk is. Goedkoop aan onderdak kun je via ons ook wel komen. Zaak is wel dat je komt en jezelf aan kunt bieden. Voor niemand van ons was het begin makkelijk. Maar we hebben het uiteindelijk gered omdat we een gok gewaagd hebben. De gok hier te komen. Dan zul je later beseffen dat alles eigenlijk bijzonder meevalt hier. Op wat burocratie na dan, maar ook daar kom je overheen.

Mocht je rond Tel Aviv iets zoeken dan heb ik wel een gratis slaapplek voor je. Niet te lang en niet te haastig daarmee. Eerst even komen en je zien te redden. Drijgt het uit de hand te lopen, trek dan aan de bel.

Jim Hasenaar
Guest

Postby gerrit_be » Thu Mar 29, 2007 10:11 pm

Jim, die gratis slaapplek zou me wel interesseren. Ik zou immers erg graag naar Israel komen: er is dat bedrijf dat concreet interesse toont (en het visum wil sponsoren) maar dat me eerst live wil ontmoeten, daarnaast zijn er de hotels die allicht veel vacatures hebben nu.

Ik ben er dus zeker voor te vinden om die sprong te wagen. Die gratis slaapplaats, kan je me daar even wat meer uitleg over geven? (PS: indien het bij iemand thuis logeren is, wil ik gerust een kleine som geven, dat is maar de beleefdheid zelve... het enige dat me afschrikt is om twee weken B&B te doen of zo, dat zou iets teveel kosten. Maar een klein bedrag als wederdienst voor iemand die me een logement aanbiedt, dat betaal ik met plezier en is de logica zelve)
gerrit_be
Veteran
Veteran

Return to Banen vraag & aanbod