Ndrlandse moedertaalsprekers gezocht (1-malige klus 75 NIS)

Zoek je een baan of heb je een baan aanbieding of een andere cariere / werk mogelijkheid beschikbaar? Schrijf het hier.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Ndrlandse moedertaalsprekers gezocht (1-malige klus 75 NIS)

Postby Benj81 » Thu Jun 21, 2007 8:51 am

Een High-Tec bedrijf in TLV, Nuance, zoekt Nederlandstalige natives (met niet-weggezakte taalbeheersing) voor een eenmalige klus. Het duurt (ietsje minder dan) een uur, en ze betalen ong. 75 shekel (dat is 60nis + reisvergoeding 15nis).

Ze zitten vlakbij de eindbushalte in Kiryat Atidim, en het telefoonnummer van Michal, de verantwoordelijke voor het desbetreffende projekt, is 03-7685024.

Het is erg makkelijk: Je hoeft alleen aan te geven of bepaalde uitspraken, die een computer in het Nederlands realiseert, correct zijn - en soms ook in welke mate ze correct zijn wat bijv. intonatie betreft. Het doel is de ontwikkeling van spraakherkenningssoftware, die ze volgens mij aan Nokia gaan leveren.

Het is niet veel.. Maar als een van jullie net zo in geldnood zit als ik, en in T"A zit (of er gratis kan komen) dan kunnen soms elke beetjes helpen. :)
Benj81
Veteran
Veteran

Re: Ndrlandse moedertaalsprekers gezocht (1-malige klus 75 N

Postby imklaber » Thu Jun 21, 2007 10:03 pm

Benj81 wrote:....... Het duurt (ietsje minder dan) een uur, en ze betalen ong. 75 shekel (dat is 60nis + reisvergoeding 15nis).
----
----
----
Het is niet veel.. Maar als een van jullie net zo in geldnood zit als ik, en in T"A zit (of er gratis kan komen) dan kunnen soms elke beetjes helpen. :)

Dit is wel een heel klein beetje....
Dan moet daar toch wel een Nederlander op dat bedrijf zitten in een financiele positie. Waarom lost hij dat karweitje niet alleen op ?
Of heeft hij wel zijn taal maar niet zijn zuuuunigheid verloren?
imklaber
Veteran
Veteran

Re: Ndrlandse moedertaalsprekers gezocht (1-malige klus 75 N

Postby Benj81 » Fri Jun 22, 2007 1:19 pm

Dit is wel een heel klein beetje....
Dan moet daar toch wel een Nederlander op dat bedrijf zitten in een financiele positie. Waarom lost hij dat karweitje niet alleen op ?
Of heeft hij wel zijn taal maar niet zijn zuuuunigheid verloren?

Hehehe :) in totaal hebben ze ongeveer 28 verschillende mensen nodig. Ze doen namelijk een kwaliteitsonderzoek, en daarvoor hebben ze oorderlen van zo veel mogelijk moedertaalsprekers nodig.. In het bedrijf hebben ze geen Nederlander voor zover ik weet.
Benj81
Veteran
Veteran

Postby fatamorgana » Tue Jun 26, 2007 3:11 pm

Kunnen ze het niet mailen dan? :wink:

gr Peter
A good politician is quite as unthinkable as an honest burglar.
fatamorgana
Veteran
Veteran

Return to Banen vraag & aanbod