Engelstalig kinderdagverblijf in Tel Mond zoekt personeel

Zoek je een baan of heb je een baan aanbieding of een andere cariere / werk mogelijkheid beschikbaar? Schrijf het hier.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Engelstalig kinderdagverblijf in Tel Mond zoekt personeel

Postby bdc » Tue May 25, 2010 3:06 pm

Het Engelstalige kinderdagverblijf 'Happy Days Nursery' zoekt PER DIRECT engelssprekende medewerkers die affiniteit hebben met kinderen.

Het werk bestaat uit begeleiding van groepen van kinderen van
+-1,5 - 4 jaar (rabbits & chicks) en vanaf 6+ jaar (butterflies). Er zijn op dit moment diverse diensten beschikbaar van part time tot full time.

De eigenaresse en hoofdleidster is Engelse, de kinderen zijn met name Israelisch waaraan Engels wordt geleerd. Hebreeuws als extra taal is handig maar zeker geen vereiste. Ervaring is niet vereist, wel affiniteit met kinderen (geduld, vrolijkheid) en niet bang om aan te pakken.

Voor informatie bel Alison: Tel. 09 - 7966699 / 054 - 2030709
www.happydaysgan.com
bdc
Active Member

Re: Engelstalig kinderdagverblijf in Tel Mond zoekt personeel

Postby Chana » Thu Jun 16, 2011 6:39 pm

Hallo! Ik zou graag willen weten of mij een emailsadres kunt verturen waar ik een cv kan doormailen.

Alvast bedankt! Chana Miller.
Chana
Newby

Postby Chana » Thu Jun 16, 2011 6:42 pm

mijn email; chana.miller@gmail.com

Bedankt!

Mvg, Chana.
Chana
Newby

Postby Trudy » Wed Jul 27, 2011 10:29 pm

Shalom,

On Dutch forum I saw your advertisement about a function as a childcare worker.
I raised three children on my own and because of this I have experience. I would like it a lot to look after those children.
In England I was a nanny. I cared for a child of one and a half years old. In France I took care of three children.

Also I did a lot of voluntary work in Israel already in 2002. For the IDF-army. And also for a project which was called HIP.
There I worked three months in 2005 looking after dementia people. The adress is Allen Biy Street, Gallij-Ha-Opera Tel Aviv.
In 2009 I again worked in the IDF Sar-elproject. At the moment I am available. My age is 58. I am very healty and strong female.

With regards,

GDM Van Hoeck
trudyvanhoeck@hotmail.com
(NL)
Trudy
Newby

Return to Banen vraag & aanbod