Jonge vrouw (22) zoekt voor 5 mnd. leuke baan met woonruimte

Zoek je een baan of heb je een baan aanbieding of een andere cariere / werk mogelijkheid beschikbaar? Schrijf het hier.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Jonge vrouw (22) zoekt voor 5 mnd. leuke baan met woonruimte

Postby z100a » Tue Feb 28, 2012 6:17 pm

Ik ben een jonge Nederlandse vrouw van 22 die een cursus Hebreeuws heeft afgerond op een kibboets (kita gimmel).
Ik zou graag nog een maand of 5-6 in Israël blijven. Daarna wil ik met mijn studie in Nederland doorgaan.
Mijn vader is Israëlisch, mijn moeder Nederlandse en ik heb familie in Israël. Ik spreek Engels, Duits, Nederlands en Hebreeuws (kita gimmel).

Ik zoek een baan. Ben bereid om alles aan te pakken. Liefst zou ik met kinderen werken. Daar heb ik al veel ervaring mee. Op dieren oppassen lijkt me ook leuk. Er zou ook woonruimte beschikbaar moeten zijn. De hoogte van mijn inkomsten is niet zo belangrijk. Ik heb een Israëlisch paspoort en mag werken.

Ik zou graag zo snel mogelijk een antwoord krijgen.

mijn tel. nr in Israël is: 05- 46421585
email: naomizahavi620@hotmail.com
tel in Nederland: 0031413261802
z100a
Active Member

Re: Jonge vrouw (22) zoekt voor 5 mnd. leuke baan met woonruimte

Postby Hans & Malie » Tue Feb 28, 2012 7:10 pm

z100a wrote:Ik ben een jonge Nederlandse vrouw van 22 die een cursus Hebreeuws heeft afgerond op een kibboets (kita gimmel).
Ik zou graag nog een maand of 5-6 in Israël blijven. Daarna wil ik met mijn studie in Nederland doorgaan.
Mijn vader is Israëlisch, mijn moeder Nederlandse en ik heb familie in Israël. Ik spreek Engels, Duits, Nederlands en Hebreeuws (kita gimmel).

Ik zoek een baan. Ben bereid om alles aan te pakken. Liefst zou ik met kinderen werken. Daar heb ik al veel ervaring mee. Op dieren oppassen lijkt me ook leuk. Er zou ook woonruimte beschikbaar moeten zijn. De hoogte van mijn inkomsten is niet zo belangrijk. Ik heb een Israëlisch paspoort en mag werken.

Ik zou graag zo snel mogelijk een antwoord krijgen.

mijn tel. nr in Israël is: 05- 46421585
email: naomizahavi620@hotmail.com
tel in Nederland: 0031413261802

Je schrijft dat je bereid bent om alles aan te pakken..en liefst met woonruimte....en de hoogte van inkomsten is niet zo belangrijk....in het Nederlands ouderhuis in Herzeliya hebben ze wellicht wel plaats voor je....

http://www.beth-juliana.co.il/
"....May you always walk in Beauty. ...."
Hans & Malie
Team Member

Re: Jonge vrouw (22) zoekt voor 5 mnd. leuke baan met woonruimte

Postby z100a » Wed Feb 29, 2012 3:20 pm

dankjewel hans voor de tip!
z100a
Active Member

Return to Banen vraag & aanbod