Werken bij IL bedrijf in NL

Zoek je een baan of heb je een baan aanbieding of een andere cariere / werk mogelijkheid beschikbaar? Schrijf het hier.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Werken bij IL bedrijf in NL

Postby nienke » Mon Mar 12, 2012 11:11 am

Hoi, mijn man en ik wonen sinds enige tijd in NL en mijn man (software developer) zou het liefst bij een Israelisch bedrijf in Nederland werken. Weet iemand of er een lijst beschrikbaar is van IL bedrijven in NL (afgezien van natuurlijk de internationale bedrijven die ook in IL en in NL zitten zoals Intel en IBM etc) of is er ergens anders info beschikbaar? Dank alvast!
nienke
Veteran
Veteran

Re: Werken bij IL bedrijf in NL

Postby E.T. » Mon Mar 12, 2012 7:56 pm

Ik weet niet of het nog zo is, maar vroeger kon je deze informatie via de chamber of commerce vinden. Ik zou het daar proberen, hetzij bij de Nederlandse hetzij bij de Israelische.
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Kachol Lavan » Tue Mar 13, 2012 3:35 pm

Er is een facebook pagina voor Israeli's in Nederland. Vraag daar maar eens.
"Don't take your organs to heaven. Heaven knows, we need them here."
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Postby Kiskillilla » Tue May 08, 2012 10:59 am

Zag trouwens deze vacature in Groningen openstaan voor iemand die Hebreeuws spreekt (geen Israelisch bedrijf maar toch...):

Telefoniste Hebreeuwse taal"
20 hours a week in Groningen

Gout international
Damsterdiep 299
9713 EG GRONINGEN

"The company Golden Customer Service is looking for a customer service representative who will answer phone calls and emails in the Hebrew language. During these phone conversations and emails you will serve customers that are in need for more information or who want to make a payment."

"You need to be able to work in a team as well as independent, have internet knowledge and computer skills, you will need to have good communication skills, have the ability to learn new software programs quickly. Apply with your resume and a letter of interest in Hebrew or Engels "
Link Guide for Newcomers
Click
Get around in Israel
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Return to Banen vraag & aanbod