"Er is genoeg medisch bewijs, meestal achtergehouden, dat aantoont dat het voedsel dat in de Torah verboden is, slecht is voor ons lichaam.
Als je dit niet gelooft, kijk dan gewoon eens om je heen. Hoeveel mensen worden er niet ziek van het eten van Oesters en Mosselen. Er zijn mensen gestorven na het eten van garnalen.
Schelpdieren en garnalen worden gebruikt als waterzuiveraars. Zij nemen de toxinen op uit het water. Palingen zijn kadaver eters.
Veel mensen krijgen huidaandoeningen of problemen met hun ingewanden door het eten van varkensvlees.
Wist u dat het vlees van een varken gelijk is aan het vlees van mensen en dat hun spijsverteringsysteem net eender is. Zijn wij menseneters? Er is geen ander dier dat qua samenstelling zo gelijk is. Zelfs niet de apen, waarvan sommige mensen vinden dat zij van afstammen.
Geen van de dieren die als rein bestempeld worden in de Torah, hebben deze nadelen. Zij zijn door de Schepper ontworpen als gras en zaden eters. De mensen, die denken dat zij het beter weten dan de Schepper, hebben hiermee geknoeid en hebben dierlijk afval door veevoeder gemengd. Het resultaat? Gekke koeien ziekte!
Ja ik weet het, niet iedereen heeft kwaadaardige gevolgen van het eten van Bijbels onrein voedsel. Maar ook niet iedereen die rookt sterft aan de gevolgen. Maar velen doen dit wel. "
geciteerd
http://www.geocities.com/kapteyn2001/wetotnt.htm
Dit is een citaat waarin enkele zaken staan die ik vaak heb horen noemen. Ik neem het voor waar aan en vermijdt daarom. Als ik nog meer medische verklaringen tegenkom zal ik het sturen.