Ondernemingsplan vertalen

Vragen over het zaken doen in en vanuit Israel. Opzetten van een zaak, registratie etc.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Ondernemingsplan vertalen

Postby Modigliani » Fri Oct 02, 2009 7:18 pm

Ik ga binnenkort een begin maken met het schrijven van een ondernemersplan voor een nieuw te starten bedrijf in Israel. Dit plan moet worden voorgelegd aan verschillende potentiele investeerders. Nu maak ik het plan het liefst in het Nederlands, aangezien dit mijn moedertaal is en dus het makkelijkst. In het Engels is in principe ook geen probleem maar met de zakelijke en boehoudkundige termen een grotere uitdaging.

Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die dit plan eventueel zouden kunnen vertalen in het hebreeuws en zo ja wat het ongeveer gaat kosten. Zodra ik dat weet kan ik de afweging maken of het interessant is voor mij om het te laten vertalen direct uit het Nederlands. Of later vanuit het Engels naar Hebreeuws.

Heb je interesse stuur me een PM met een idicatie van het tarief. Uiteraard moet je bereid zijn een geheimhoudingsovereenkomst te ondertekenen. Zowel in het Hebreeuws als Nederlands :wink: .

Ben benieuwd!

Shabbat Shalom!
Modigliani
Veteran
Veteran

Return to Zaken doen in Israel