Goedkope tickets lufthansa een farce?

Op zoek naar goedkope vluchten naar en vanuit Israel? Vraag anderen naar de beste deals beschikbaar.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Goedkope tickets lufthansa een farce?

Postby Ilona » Wed Jun 21, 2006 7:20 am

Hoi allen,
Een paar dagen geleden hoorden wij op de radio dat er goedkope tickets waren de komende 2 maanden van Lufthansa. Het zou gaan om 333 dollar all in van Tel Aviv naar Amsterdam. Na even ernstig nadenken besloten we ervoor te gaan, maar ja, wat schetst onze verbazing, ze zijn er dus niet! :evil:
De website lufthansa.co.il was al gelijk geblokkeerd, je wordt doorgestuurd naar .com en bellen naar alle mogelijk nummers lukt ook niet. Via ons vertrouwde reisburo geprobeerd , maar die zeiden dat er geen tickets van lufthansa waren voor 333 dollar in de hele maand augustus. Moeten we hier een bedrijf gaan suen omdat ze leugens verkopen? Of heb ik wat gemist? Heeft iemand van jullie zo'n ticket kunnen bemachtigen? En zo ja, hoe??
Ben erg benieuwd naar jullie reacties. Ik wil opeens toch wel erg graag naar Holland in augustus :(
Ilona
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Wed Jun 21, 2006 7:45 am

Ik zal Malie even vragen met wie ze gesproken heeft....maar zij heeft wel degelijk met het kantoor gesproken en alles gevraagd.....de vlucht heeft een tussenstop in Frankfurt van 1 uur....de koffers blijven aan boord...dus een lijnvlucht denk ik...

Maar de maand augustus is de drukste en duurste maand natuurlijk om te vliegen....

De prijs is inderdaad zoals vermeld..zal wellicht nog wat bij kunnen komen zoals brandstof toeslag ofzo....of dat in de door jou gezochte maand ook zo is weet ik dus niet...wij vroegen het voor de helft van de komende maand...

Ik hoop je snel nog wat te melden...

~ Hans ~
Hans & Malie
Team Member

Postby Ilona » Wed Jun 21, 2006 7:51 am

Alvast hartstikke bedankt Hans!
Ilona
Veteran
Veteran

Re: Goedkope tickets lufthansa een farce?

Postby Kachol Lavan » Wed Jun 21, 2006 7:53 am

Ilona wrote:Hoi allen,
Een paar dagen geleden hoorden wij op de radio dat er goedkope tickets waren de komende 2 maanden van Lufthansa. Het zou gaan om 333 dollar all in van Tel Aviv naar Amsterdam. Na even ernstig nadenken besloten we ervoor te gaan, maar ja, wat schetst onze verbazing, ze zijn er dus niet! :evil:
De website lufthansa.co.il was al gelijk geblokkeerd, je wordt doorgestuurd naar .com en bellen naar alle mogelijk nummers lukt ook niet. Via ons vertrouwde reisburo geprobeerd , maar die zeiden dat er geen tickets van lufthansa waren voor 333 dollar in de hele maand augustus. Moeten we hier een bedrijf gaan suen omdat ze leugens verkopen? Of heb ik wat gemist? Heeft iemand van jullie zo'n ticket kunnen bemachtigen? En zo ja, hoe??
Ben erg benieuwd naar jullie reacties. Ik wil opeens toch wel erg graag naar Holland in augustus :(

Nee hoor, volgens mij ben je gewoon te laat. Mijn collega heeft een vlucht geboekt voor die prijs. Een andere collega wilde dat ook doen nadat hij de prijs hoorde maar kreeg te horen dat er geen plaats meer was.
"Don't take your organs to heaven. Heaven knows, we need them here."
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Re: Goedkope tickets lufthansa een farce?

Postby E.T. » Wed Jun 21, 2006 7:55 am

Ilona wrote:Hoi allen,
..., ze zijn er dus niet! ...Via ons vertrouwde reisburo geprobeerd , maar die zeiden dat er geen tickets van lufthansa waren voor 333 dollar in de hele maand augustus. Moeten we hier een bedrijf gaan suen omdat ze leugens verkopen?

Lijkt me eerder van reisburo wisselen...:-):

http://www.netravel.co.il/basic/it/Item ... D=50122933
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Wed Jun 21, 2006 7:56 am

Dit is het nummer wat Malie heeft gebeld:

180 937 1937.....de tickets moeten afgehaald worden op het vliegveld....je moet betalen via visa of bij het afhalen van de tickets...

Dat een reisburo je verteld dat dat niet kan voor die prijs is natuurlijk erg logisch.....want Lufthansa stapt natuurlijk over de middelman heen...en dus kan de prijs per stoel omlaag...

Laat je het nog even weten?

~ Hans ~
Hans & Malie
Team Member

Postby Ilona » Wed Jun 21, 2006 7:59 am

Thanks! Dit nummer probeer ik al 2 dagen te bellen en is dus constant bezet. Ik blijf het proberen!
Tja, ze hebben waarschijnlijk een zeeeeeeeeeeeeeeer beperkt aantal tickets voor augustus. Toch stom dat ze dan zo'n reclame maken. Afijn, als het niet lukt, dan zal ik maar braaf wachten totdat er last minute reizen komen.
Lukt het alsnog via Lufthansa, dan zal ik het gelijk melden.
Bedankt voor de snelle reply's jongens.
groetjes
Ilona
Ilona
Veteran
Veteran

Postby E.T. » Wed Jun 21, 2006 8:00 am

Ilona wrote:Thanks! Dit nummer probeer ik al 2 dagen te bellen en is dus constant bezet. Ik blijf het proberen!

Ga even die link binnen, dat is rechtstreeks naar deze vluchten.

http://www.netravel.co.il/basic/it/Item ... D=50122933
E.T.
Veteran
Veteran

Postby Hans & Malie » Wed Jun 21, 2006 8:08 am

Ilona wrote:Thanks! Dit nummer probeer ik al 2 dagen te bellen en is dus constant bezet. Ik blijf het proberen!
Tja, ze hebben waarschijnlijk een zeeeeeeeeeeeeeeer beperkt aantal tickets voor augustus. Toch stom dat ze dan zo'n reclame maken. Afijn, als het niet lukt, dan zal ik maar braaf wachten totdat er last minute reizen komen.
Lukt het alsnog via Lufthansa, dan zal ik het gelijk melden.
Bedankt voor de snelle reply's jongens.
groetjes
Ilona

Ik denk dat het interessant is om nog meer luchtvaart maatschappijen te bellen die op Israel vliegen....

Probeer anders het nummer gewoon op verschillende uren...

succes!

~ Hans ~
Hans & Malie
Team Member

Postby Ilona » Wed Jun 21, 2006 8:23 am

Je houdt het niet voor mogelijk , maar na een half uur de telefoon open te hebben gezet antwoordde eindelijk een echt mens.
Afijn, een lang verhaal kort maken: als je in augustus wil weggaan en terugkomen heb je een probleem. Alleen als je na 18 augustus weg wil en ergens in september terugkomen (wat niet echt lukt als er kids naar school moeten), dan heb je nog een kans. Ze boden ook aan om naar Frankfurt te vliegen (tja, wat moet ik daar nu doen?) of gewoon in juni of juli weg te gaan (tja, wat moet ik dan in augustus als er geen ketanot meer zijn en ik toch echt moet werken na 3/4 weken vakantie?)

Jammer maar helaas pindakaas. Iedereen die dus weg kan in juni of juli kan voor een prikkie!
Wij zullen braaf de last minute reizen afwachten in augustus.
groetjes en bedankt allemaal voor de hulp.
Ilona.
Ilona
Veteran
Veteran

Postby Kachol Lavan » Wed Jun 21, 2006 8:34 am

Ilona wrote:Je houdt het niet voor mogelijk , maar na een half uur de telefoon open te hebben gezet antwoordde eindelijk een echt mens.
Afijn, een lang verhaal kort maken: als je in augustus wil weggaan en terugkomen heb je een probleem. Alleen als je na 18 augustus weg wil en ergens in september terugkomen (wat niet echt lukt als er kids naar school moeten), dan heb je nog een kans. Ze boden ook aan om naar Frankfurt te vliegen (tja, wat moet ik daar nu doen?) of gewoon in juni of juli weg te gaan (tja, wat moet ik dan in augustus als er geen ketanot meer zijn en ik toch echt moet werken na 3/4 weken vakantie?)

Jammer maar helaas pindakaas. Iedereen die dus weg kan in juni of juli kan voor een prikkie!
Wij zullen braaf de last minute reizen afwachten in augustus.
groetjes en bedankt allemaal voor de hulp.
Ilona.

Je kunt naar Frankfurt vliegen en de trein naar Nederland nemen..... Vinden de kids vast ook leuk.
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Postby Bert Knot » Wed Jun 21, 2006 9:20 am

Nou als je niet aan een specifieke datum vast zit, kun nog wel als last minute een goedkopere ticket vinden, (zo rond de 300$) ik volg dit nu al rond de 2 maanden op de Issta site en Daka90 en zie dat de lastminute prijzen voor deze vluchten nog steeds het zelfde zijn al vanaf eind April (zitten best wel veel gewone ELAL vluchten tussen die wat plekjes over hebben).

Kijk maar eens op: http://www.issta.co.il/heb/flight_results.asp

Departure תאריך יציאה :21/06/2006
פרטים ישירה 299$ LY338 13:15 עד 25/06/2006 LY337 07:45 21/06/2006

תאריך יציאה :22/06/2006
פרטים ישירה 299$ LY338 13:15 עד 25/06/2006 LY337 07:45 22/06/2006
פרטים ישירה 299$ IZ512 21:15 25/06/2006 IZ511 15:30 22/06/2006
Bert Knot
Site Admin
Site Admin

Postby siempie » Wed Jun 21, 2006 1:04 pm

jongens pas op met treinen nemen in duitsland: enkeltje frankfurt amsterdam kost zo 130 Euro, kijk voor prijzen bij www.db.de en ga naar de engelse site.
sowieso is het op de treinin duistland stappen niet aan te raden.....
siempie
Veteran
Veteran

Postby Kachol Lavan » Wed Jun 21, 2006 2:07 pm

siempie wrote:jongens pas op met treinen nemen in duitsland: enkeltje frankfurt amsterdam kost zo 130 Euro, kijk voor prijzen bij www.db.de en ga naar de engelse site.
sowieso is het op de treinin duistland stappen niet aan te raden.....

Het kan toch niet gevaarlijker zijn dan in Israel.....
Kachol Lavan
Veteran
Veteran

Return to Goedkope Tickets