| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team
fatamorgana wrote:Beste mensen,
Nadat ik de heletijd van het kastje naar de muur gestuurd wordt vraag ik het hier maar eens. Hoe gaat het proces van een werkvergunning. Waar moet ik het aanvragen. Wie moet het aanvragen en wat heb ik daar voor nodig. Ik hoop dat iemand hier mij mee kan helpen.
gr Peter
nienke wrote:En hoe kom ik aan zon apostile (oid).
Bedankt alvast!
nienke wrote:En hoe kom ik aan zon apostile (oid).
Bedankt alvast!
Eefke wrote:
De apostile krijg je bij de rechtbank of in jouw woonplaats of in Den Haag. Ook afhankelijk van welke gemeente de papieren komen. Vraag dit dus ook even bij de gemeente. De meeste rechtbanken kunnen je een apostile geven op je documenten, bij mij in Hlem was dit geen probleem (geboorteakte, VOG en bewijs ongetrouwd). Maar niet iedere rechtbank heeft dezelfde rechten. Dus je kan het best even met ze bellen. Ik ben in Haarlem geboren en woonde er nog dus al mijn documenten kom van zelfde gemeente!!
Wat betreft documenten in het engels. De officiele zeker (geboorte akte, VOG, bewijs ongetrouwd) en de resterende documenten waar de Misrad Hapniem waar jij heen zult gaan om vraagt. En alles wat in het engels kan zou ik doen. Ik heb ook paar documenten zoals salarisstroken in het NL met in pen engelse vertaling erbij geschreven. Mijn vriend schrijft hier ook nog hebreeuwse vertaling bij. Je kan maar beter compleet zijn.
Ik en mijn vriend moeten morgen naar Misrad Hapniem in Jeruzalem met alle papieren!!
Als je nog meer vragen hebt kan je me altijd een mail sturen, eefkezoetmulder@hotmail.com.
Eef
Eefke wrote:Ik en mijn vriend moeten morgen naar Misrad Hapniem in Jeruzalem met alle papieren!!
Hans & Malie wrote:
Ik zou uiterst voorzichtig zijn met het eigenhandig aanbrengen van op en aanmerkingen op formulieren.....
Enuuh:
Moest dat niet zijn..: Mijn vriend en ik?
~ Hans ~
Return to Visa, Aliyah & Werkvergunningen
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest